Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι στυλίστες διασήμων δανείζονται λίγη από τη λάμψη των πελατών τους, λανσάροντας στα social media το προφίλ των “γκουρού” αναφορικά με το άψογο στυλ. Η Kate Young, στυλίστρια της Selena Gomez, της Dakota Johnson και της Margot Robbie, μετρά πάνω από 300 χιλιάδες ακολούθους στο προφίλ της στο Instagram, ενώ η Rachel Zoe και ο Brad Goreski δίνουν τις συμβουλές τους μέσω τηλεοπτικών εκπομπών που παρουσιάζουν, παράλληλα με τη δουλειά τους για τα κόκκινα χαλιά των διεθνών διοργανώσεων.
Όσο οι συνεργασίες με τους ανθρώπους που βρίσκονται μπροστά στα φώτα εξακολουθούν να παραμένουν επικερδείς (με την έννοια ότι αποτελούν ένα πρόσφορο και άμεσο έδαφος προβολής επαγγελματικών ικανοτήτων), τόσο μια τέτοια σταδιοδρομία φαντάζει ιδανική λύση, ιδιαίτερα για όσους ξεκινούν τώρα την καριέρα τους. Και κάτι ακόμα. Όσο δελεαστικό θεωρείται να είσαι ο άνθρωπος πίσω από μια εμφάνιση στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ, άλλο τόσο απαιτητικό μπορεί να γίνει μέρα με τη μέρα. Η Vogue συνάντησε τους πιο επιτυχημένους στον τομέα τους, ρωτώντας τους για όλα εκείνα τα εφόδια που πρέπει να διαθέτει κάποιος που επιθυμεί να ακολουθήσει ανάλογη καριέρα.
Υπάρχουν πολλά είδη στυλίστα. Στη μόδα συναντάμε συνήθως δύο κατηγορίες: τους προσωπικούς, που βοηθούν τους διάσημους πελάτες τους να αναπτύξουν ένα χαρακτηριστικό στυλ, και τους editorial, εκείνους που αναλαμβάνουν την αισθητική πλευρά μιας φωτογράφισης για ένα περιοδικό μόδας ή μια καμπάνια. Υπάρχουν επίσης οι hair & makeup stylists, που οργανώνουν τα προϊόντα και τα ρούχα με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορούν να μεταφραστούν σε πωλήσεις.