Τα charm bracelets είναι πλέον ένας τρόπος έκφρασης που δηλώνει την προσωπικότητα ή την ταυτότητά σας – και τον τρόπο που θέλετε να σας αντιληφθούν οι άλλοι. Αν μεγαλώσατε στη δεκαετία του ’90 και στα Noughties, μπορεί να είχατε ασχοληθεί με το DIY και να τα φτιάξατε στην παιδική σας ηλικία ή στην εφηβεία σας ή να λαχταρούσατε στυλ όπως το Pandora ή το Links of London.
H Gen-Zs από την πλευρά της ανοίγει τα charm bracelets στο TikTok, επισκέπτεται τα “charm bars” ως δραστηριότητα hang-out, ενώ βλέπουμε charms να ξεφυτρώνουν από τις τσάντες τους και ακόμη και να διακοσμούν τα παπούτσια τους. Σε κάθε περίπτωση νιώθουμε ότι τα γούρια είναι παντού αυτή τη στιγμή.
Η founder του brand Ian Charms Lisa Sahakian, γνώρισε τεράστια επιτυχία με τα νοσταλγικά της πετράδια. Τελευταία, παραδέχτηκε ότι έχει «εθιστεί κλινικά» στο Brat (το άλμπουμ της Charli XCX) και εμπνεύστηκε για να δημιουργήσει ένα νέο σχέδιο, το «Charli braxcxlet», με ζάρια, καρδιές, εξωγήινους, μηχανές και αιχμηρές χάντρες από τζελ (τις θυμάστε;), ωθώντας τις πωλήσεις στα ύψη. «Ήταν πιθανότατα το προϊόν με τις καλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών, κάτι που με καθησυχάζει ότι οι πελάτες του Ian Charms μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με τον εαυτό μου, και αυτό είναι εκπληκτικό», αποκαλύπτει ο Sahakian. Μία από τις μούσες του Brat, η Τζούλια Φοξ – που αναφέρεται στο κομμάτι «360» μέσω των στίχων «I’m everywhere, I’m so Julia» – είναι θαυμαστής των σχεδίων του Ian Charms, και μάλιστα έδειξε ένα από τα κολιέ της στο βίντεο της βρετανικής Vogue In The Bag.