the-frankie-shop-πώς-έγινε-το-αγαπημένο-brand-των-editors-190500
©The Frankie Shop/Instagram

Πρώτα ήρθαν οι φόρμες και μετά τα boxer shorts. Είναι γεγονός, ότι η σχεδιάστρια του The Frankie Shop έχει την ικανότητα να μας παρουσιάζει τα πιο It και πολυπόθητα items στην αγορά. Το πιθανότερο είναι να μην έχετε ακούσει το όνομα της Gaelle Drevet, αλλά σίγουρα όλο και κάπου θα έχετε δει το brand The Frankie Shop. Η ίδια έχει προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στο χώρο της μόδας, ενώ με την άφιξη της μας έχει συστήσει τα πιο πολυσυζητημένα basics.

Δημιουργίες του brand έχουν φορέσει celebrities όπως οι Jennifer Lopez, Gigi Hadid και Hailey Bieber, και φυσικά οι πιο δημοφιλείς Instagrammers. Η μεγάλη άνοδος σημειώθηκε την εποχή της πανδημίας, με μια σειρά loungewear. Οι πολυτελείς αθλητικές φόρμες του Frankie Shop έγιναν γρήγορα sold out αποτελώντας τα must-haves για ένα lowkey lifestyle.

The Frankie Shop: Πώς έγινε το αγαπημένο brand των editors;-1
©Pernille Teisbaek/Instagram

Το 2021 το The Frankie Shop μας σύστησε τα co-ords σε έντονα χρώματα όπως sky blue και πορτοκαλί, με oversized πουκάμισα και boyfriend shorts κατάλληλα και για την πόλη και για την παραλία. Και όπως λέει και το Instagram community, όσο πιο φωτεινά τα χρώματα τόσο το καλύτερο, ενώ οι περισσότεροι από εμάς πλέον αναζητούν κομμάτια που να αντέχουν στον χρόνο.

Στη συνέχεια βρήκαμε το Bea suiting: ένα παντελόνι με εύκολο tailoring και με το σωστό slouch για να πετύχετε ένα ανεπιτήδευτο λουκ. Επίσης, η Drevet σχεδιάζει οικολογικά μπλουζάκια και πουκάμισα που μπορείτε να συνδυάσετε με τα κομψά σετ της, καθιστώντας το The Frankie Shop μια μπουτίκ one-stop με κατεύθυνση το effortless στυλ.

The Frankie Shop: Πώς έγινε το αγαπημένο brand των editors;-2
©Hosk Elsa/Instagram

Το backstory του brand είναι απλό: «Δεν μπορούσα ποτέ να βρω τι θα φορέσω», λέει η Drevet, που ήταν πρώην παραγωγός της ABC News TV, ενώ τώρα εντοπίζει τα καλύτερα It-buys. «Έψαχνα για καθημερινά ρούχα με ένα twist, κάτι απλό, minimal αλλά και με ένα edge– σκεφτείτε κάτι σαν ένα business λουκ, αλλά πιο fun ». Αφού βρήκε ένα ανεξάρτητο market, ξεκίνησε με τρία βασικά items: το oversized σακάκι, το tailored παντελόνι και ένα κλασσικό Oxford πουκάμισο. «Στο τέλος, όλα έχουν να κάνουν με το πως συνδυάζετε το κάθε κομμάτι», εξηγεί. «Μπορούν να φορεθούν όλα μαζί δημιουργώντας ένα staple workwear λουκ, ή συνδυασμένα σαν σετ για μια day to night εμφάνιση».

Όσον αφορά το πως το brand κατάφερε να αγαπηθεί από τόσες διαφορετικές γυναίκες στον κόσμο η Gaelle εξηγεί: «Αυτά είναι καθημερινά κομμάτια για όσους τα ξέρουν να τα εκτιμούν». Το The Frankie Shop δεν ενδιαφέρεται για αποκλειστικότητα. « Οι celebrities και οι fashion editors δανείζονται και λαμβάνουν φανταστικά ρούχα, αλλά αυτό δεν συμβαίνει καθημερινά, δεν συμβαίνει συνέχεια» συνεχίζει. «Πιστεύω ότι έχουμε καταφέρει να τους δώσουμε απλά ρούχα; effortless, chic και ποτέ βαρετά».

Αν ήταν τόσο απλό, όλοι θα το φόραγαν με τεράστια επιτυχία, αλλά το μάτι της Drevet όταν πρόκειται για να βρει τη σωστή σιλουέτα τη σωστή στιγμή , όπως για παράδειγμα ένα Lui coord, είναι από αυτά τα items που δίνουν στο The Frankie Shop ένα edge. «Το boyfriend πουκάμισο έγινε it- κομμάτι αυτού του καλοκαιριού, όταν εμείς προσπαθούσαμε να αφήσουμε πίσω τα κλασσικά sundresses; Θεωρώ ότι η δημοφιλία τους ανέβηκε γιατί ήταν κάτι το απροσδόκητο και το διαφορετικό», λέει για τα Luis τα οποία έχουν ένα borrowedfromtheboys vibe, που ακόμα δείχνει flirty και όπως λέει και η Drevet «cool».

The Frankie Shop: Πώς έγινε το αγαπημένο brand των editors;-3
©Emili Sindlev/Instagram

Το ένστικτο της Gaelle βγήκε επίσης σωστό, « Πέρασα δύσκολα στο να επιλέξω (την παλέτα με τα Lui σετ) γιατί μετά από αυτή τη χρονιά ένιωσα ότι ήμασταν όλοι έτοιμοι να φορέσουμε έντονα χρώματα, αλλά μετά αγαπήσαμε και το λευκό και το μπεζ και το μαύρο επίσης…έτσι λοιπόν αποφάσισα να τα έχω όλα!» παρά την πρόκληση των έντονων χρωμάτων πάνω σε οργανικό βαμβάκι.

Η διάθεση για αλλαγή σε ένα κόσμο κοινωνικά και περιβαλλοντικά καλύτερο είναι ένα επιχειρηματικό σχέδιο που ετοιμάζει το The Frankie Shop για το relaunch κάποιων βασικών προϊόντων σε πιο οικολογικά υφάσματα.(Δείτε τα puffers σχεδιασμένα μόνο με ανακυκλώσιμα υλικά αυτό το φθινόπωρο). «Έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας, αλλά ανυπομονούμε να συνεχίσουμε προς αυτή την κατεύθυνση». Επίσης, σχεδιάζει να ανοίξει και κατάστημα στο Λονδίνο, «Πιστεύω ότι θα αρέσει πολύ το κατάστημα μας στους αναγνώστες της Vogue». Ενώ παράλληλα ετοιμάζει αντρική και παιδική συλλογή.

Διαβάστε επίσης | Bobber boots: Είναι το trend του φθινοπώρου