Η σχέση της Vogue Singapore με το metaverse δεν σταματά να εξελίσσεται. Μέχρι τώρα έχει κυκλοφορήσει ήδη το September issue με digital-only εξώφυλλα διαθέσιμα σαν NFT, ενώ πιο πρόσφατα συνεργάστηκε με την multi-media καλλιτέχνιδα Luna Ikuta στην limited edition NFT σειρά “12 Months of Afterlife”.
Δεν είναι μυστικό πως το metaverse έχει αποδείξει πως αποτελεί έναν χώρο με απεριόριστες δυνατότητες. Αυτή την φορά χρησιμοποιείται με στόχο να προσφέρει βοήθεια σε ένα διεθνές επίπεδο. Το project “Fashion for Peace’ από την Vogue Ukraine και την Vogue Singapore, είναι μια πρωτοβουλία σε συνεργασία με έξι designers και καλλιτέχνες, με αφορμή την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Την προηγούμενη εβδομάδα οι συνάδελφοί μας από την Vogue Ukraine μοιράστηκαν με όλες τις Vogue τις στιγμές από τις πρώτες ημέρες του πολέμου. “Δεν φανταζόμουν ποτέ πως ένα site περιοδικού μόδας θα έπαιρνε αυτή την τροπή, αλλά αυτή είναι η νέα πραγματικότητα. Αντί για trends κσι συνεντεύξεις, γράφουμε για το πώς θα κλείσει μια πληγή και πώς θα βοηθήσουμε τον ουκρανικό στρατό”, μοιράζεται η Culture Editor της Vogue Ukraine Daria Slobodyanik.
Σε μια χρονική στιγμή που η μόδα και η τέχνη μοιάζουν κάπως χωρίς νόημα, πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν ένας παράγοντας αλλαγής; Η Vogue Ukraine και η Vogue Singapore ενώνουν τις δυνάμεις τους με Ουκρανούς καλλιτέχνες αλλά και creatives που ζουν στην Ουκρανία, όπως οι Anna October, Anton Belinskiy, DressX, Gunia Project, Ienki Ienki και Gudu, συγκεντρώνοντας funds για ανθρωπιστική βοήθεια.
Αυτή η ειδική συνεργασία περιλαμβάνει έργα τέχνης, σκίτσα και φωτογραφίες που θα πωληθούν στην πλατφόρμα OpenSea. Κάθε NFT θα είναι διαθέσιμο σε 50 εκδόσεις στην τιμή των 0,5 ETH, από την Τρίτη 15 Μαρτίου. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν στην φιλανθρωπική οργάνωση Save The Children Ukraine. Με τα παραδοσιακά τραπεζικά συστήματα να βρίσκονται υπό την απειλή του πολέμου, τα κρυπτονομίσματα θεωρούνται το πιο χρήσιμο μέσο αυτή την στιγμή. Χάρη στην δύναμη των ισχυρών συμβολαίων που συνδέονται με τα NFTs, διασφαλίζεται πως τα δικαιώματα από κάθε δευτερεύουσα πώληση δίνονται απευθείας στον φιλανθρωπικό οργανισμό.