Αντισυμβατικός, επαναστάτης, το νέο enfant terrible της μόδας, ο Demna Gvasalia κατάφερε να μεταμορφώσει έναν από τους πλέον ιστορικούς οίκους με την avant garde αισθητική του. Ο ιδρυτής του Vetements και καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga είναι ήδη ο πιο περιζήτητος σχεδιαστής στον κόσμο, και αυτό όχι μόνο για τις ανατρεπτικές δημιουργίες του, αλλά και για την ιδιόρρυθμη στάση του απέναντι στην ίδια τη μόδα και τους κανόνες της.

Η παρουσίαση της collection Winter 2018 του Balenciaga -αφιερωμένη στο World Food Program- ήταν από τις πιο πολυσυζητημένες, και όχι άδικα. Το σκηνικό ήταν ένας αυτοσχέδιος λόφος με graffiti -ίδια με αυτά που χρησιμοποίησε και σε αξεσουάρ και denim jackets-, καθώς και νούμερα τηλεφώνου, ενός hotline που δημιούργησε και παρότρυνε τους παρευρισκόμενους να καλέσουν, μόνο και μόνο για να ανακαλύψουν ότι δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μια «φάρσα» του σχεδιαστή. Και αυτή δεν ήταν η μόνη ανατροπή.
