Όταν µεγάλωνε στο Σίλβερ Λέικ του Λος Άντζελες, δεν είχε περάσει από το µυαλό της ότι κάποια στιγµή ο φακός θα γινόταν ο πιο πιστός «εραστής» της. Έπρεπε να περάσουν κάποια χρόνια µέχρι να βρεθεί τυχαία σε µια έκθεση του William Eggleston στο Getty, για να καταλάβει ότι η φωτογραφία µπορεί να είναι υψηλή τέχνη. Μέχρι το τέλος της εβδοµάδας είχε αγοράσει από το eBay την πρώτη της κάµερα και τον βασικό εξοπλισµό για να εκτυπώσει τις πρώτες της εικόνες. Με µπόλικη αντισυµβατική διάθεση, άρχισε να οργανώνει τις πρώτες της εκθέσεις στο πλυσταριό της πολυκατοικίας της και στα κοµµωτήρια της γειτονιάς, θέλοντας να δει τις αυθόρµητες αντιδράσεις του αµύητου στην τέχνη κοινού µπροστά στη θέα των φωτογραφιών της. Ήταν ακόµα αρχές του 2000.
Το 2019 η Alex Prager έχει πλέον χτίσει τον δικό της µύθο. Οι εικόνες της περιλαµβάνονται στη µόνιµη συλλογή του MoMΑ, έχουν δηµοσιευθεί στις σελίδες της αµερικανικής Vogue, ενώ το πρώτο µικρού µήκους φιλµ της, Despair, βασισµένο στο φωτογραφικό της έργο, είχε πρωταγωνίστρια την Bryce Dallas Howard. Κάπου στα υπάρχοντά της βρίσκεται και ένα βραβείο Emmy για τα εµπνευσµένα βίντεο του Touch of Evil, που έφτιαξε για τους New York Times, παίζοντας µε την εικόνα πολλών διάσηµων αστέρων, µεταξύ των οποίων ο Brad Pitt. Το 2012, το Foam του Άµστερνταµ την τίµησε µε το βραβείο Paul Huf. Εκεί όπου τώρα επιστρέφει µε µια µεγάλη αναδροµική έκθεση των πιο σηµαντικών σταθµών της καριέρας της τα τελευταία δέκα χρόνια.