Όταν ξεκινούσαν το φιλόδοξο ταξίδι τους στην αποδιοργανωμένη Ελλάδα των αρχών της δεκαετίας του 1950, τα νεόδμητα τότε ξενοδοχεία Xenia είχαν έναν και μοναδικό στόχο: να φέρουν φρέσκο αέρα στις υπηρεσίες τουρισμού της χώρας. Η μοντέρνα αρχιτεκτονική τους σε συνδυασμό με τις πολυτελείς υπηρεσίες που παρείχαν, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξή τους. Ωστόσο, η οπτική τους ταυτότητα δεν υπήρξε συνεκτικά προσχεδιασμένη. Κάθε ξενοδοχείο χρησιμοποίησε έναν δικό του οπτικό κώδικα και γραφιστική αισθητική όπως διαφορετικές γραμματοσειρές ή λογότυπα. Τη δεκαετία του ‘90 η επί χρόνια κακή διαχείριση οδηγεί τα ξενοδοχεία στην παύση της λειτουργίας τους κι εκείνα περνούν στη φθορά.
Θα μπορούσε ένα πλαστό rebranding να αλλάξει το μέλλον τους; Πάνω σ’ αυτό το ερώτημα βασίστηκε ο art director Νίκος Γεωργόπουλος, ο οποίος ταξιδεύει πίσω στον χρόνο για να σχεδιάσει και να επιμεληθεί ένα ολιστικό branding των Xenia, στο πλαίσιο του “Time travel branding”, του πρώτου μέρους μιας τριλογίας καλλιτεχνικών διερευνήσεων οπτικών ταυτοτήτων του παρελθόντος.
«Η ιδέα για τον σχεδιασμό της φαντασιακής ταυτότητας των Xenia μου καρφώθηκε στο μυαλό πριν από έναν χρόνο στο Λονδίνο», λέει στη Vogue Greece o κ. Γεωργόπουλος. «Ένιωθα έναν κορεσμό βλέποντας γύρω μου συνέχεια ανώδυνες γραφιστικές δουλειές που αντέγραφαν η μία την άλλη. Τυχαία, κάπου είδα μία συνέντευξη του γνωστού αρχιτέκτονα Adam Carouso, στην οποία έλεγε ότι οι αρχιτέκτονες ξοδεύουμε άπειρο χρόνο και ενέργεια για να πείσουμε διάφορους ανθρώπους να κάνουν πράγματα τα οποία στην πραγματικότητα δεν θέλουν να κάνουν».