letsgirlsdream-μια-καμπάνια-της-gucci-ενάντια-στον-γά-115589
©Gucci

Θέλοντας να φωτίσει αυτό το κρίσιμο ζήτημα που έχει πάρει παγκόσμιες διαστάσεις, το Chime For Change συμπράττει με τη σκηνοθέτη των δύο Όσκαρ και των τριών Emmy στη νέα της ταινία κινουμένων σχεδίων “Sitara”, μια ιστορία για την Pari, ένα μικρό, ανήλικο κορίτσι που βλέπει το όνειρό της να γίνει πιλότος να γκρεμίζεται άγρια όταν εξαναγκάζεται να παντρευτεί. Στην πραγματικότητα, είναι η αληθινή ιστορία περίπου 12 εκατομμυρίων ανήλικων κοριτσιών που παντρεύονται κάθε χρόνο ανά τον πλανήτη.

Σε συνεργασία με τους οργανισμούς Equality Now και Girls Not Bride,  η Gucci και το Chime For Change κυκλοφορούν μια καμπάνια με θέμα “Let’s Girls Dream”. Στο LetsGirlsDream.org και μέσω του hashtag #LetGirlsDream, οι επισκέπτες μπορούν να μοιραστούν τα όνειρά τους και να καλέσουν την παγκόσμια κοινότητα να ευαισθητοποιηθεί γύρω από το ζήτημα.

Ήδη πολλοί διάσημοι έχουν μοιραστεί τα προσωπικά τους όνειρα στην πλατφόρμα, μεταξύ των οποίων οι Alessandro Michele, Marco Bizzarri, Lou Doillon, Elle Fanning, Bethann Hardison, Leymah Gbowee, Angelica Hicks, Katja Iversen, Neelofa, Elise by Olsen, Saoirse Ronan, Jodie Turner-Smith, Alison Wonderland, John Yuyi κ.α.

#Let’sGirlsDream: Μια καμπάνια της Gucci ενάντια στον γάμο ανήλικων κοριτσιών-1
©Gucci

«Οι γάμοι μικρών παιδιών είναι μια πρακτική που πρέπει να σταματήσει», τόνισε η Yasmeen Hassan, Global Executive Director στο Equality Now. «Η πρακτική αυτή παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα των κοριτσιών, τα γεμίζει τραύματα και περιορίζει τις δυνατότητές τους. Οι κυβερνήσεις οφείλουν να θεσπίσουν νόμους προστασίας και όλοι εμείς χρειάζεται να ενωθούμε ενάντια σ’ αυτή την πραγματικότητα. Είμαι χαρούμενη που το Chime For Change στηρίζει ενεργά την αντιμετώπιση του ζητήματος μέσω αυτής της καμπάνιας».

Την παραμονή της Παγκόσμιας Ημέρας του Κοριτσιού, η Gucci και το Chime For Change φιλοξένησαν την πρεμιέρα του Sitara. Στο LetGirlsDream.org, εκπαιδευτικοί από ολόκληρο τον πλανήτη έχουν την ευκαιρία να ζητήσουν μια τοπική προβολή της ταινίας, το υλικό της συζήτησης όπως και τις δράσεις ευαισθητοποίησης, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά και την τοπική κοινότητα προς αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.

«Νεαρά κορίτσια παντού στον κόσμο εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια στην επίτευξη των ονείρων τους», δήλωσε η σκηνοθέτης Sharmeen Obaid-Chinoy. «Το Sitara ενσαρκώνει αυτόν τον αγώνα. Είναι μια ιστορία για τα βάρη της οικογένειας και την επίδραση του πατριαρχικού προτύπου. Για μένα, το Sitara είναι κάτι περισσότερο από μια ταινία, είναι ένα κίνημα που θέλουμε να ξεκινήσουμε σε όλο τον κόσμο, που ενθαρρύνει τους γονείς να επενδύουν στα όνειρα των κοριτσιών τους, απελευθερώνοντας τις κόρες τους από τα βάρη του πρώιμου γάμου».

#Let’sGirlsDream: Μια καμπάνια της Gucci ενάντια στον γάμο ανήλικων κοριτσιών-2
©Gucci

Μιλώντας για τον παιδικό γάμο και τους τρόπους με τους οποίους οι αναγνώστες μπορούν να ασχοληθούν περισσότερο με αυτό το παγκόσμιο ζήτημα, το δεύτερο τεύχος του CHIME zine κάνει επίσης ντεμπούτο αυτή την εβδομάδα με ένα τεράστιο αφιέρωμα. Υπό την δημοσιογραφική επιμέλεια του συγγραφέα Adam Eli και τον Ιταλό καλλιτέχνη MP5 στο Art Direction, το τεύχος περιέχει κείμενα από ακτιβιστές, καλλιτέχνες και συγγραφείς σε όλο τον κόσμο. Το περιοδικό θα διανεμηθεί στο Gucci Garden της Φλωρεντίας, στο βιβλιοπωλείο Gucci Wooster της Νέας Υόρκης καθώς και σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία σε όλο τον κόσμο. Μάλιστα, θα είναι διαθέσιμο στα ιταλικά, αγγλικά, πορτογαλικά, ιαπωνικά, κινέζικα, κορεάτικα και ισπανικά. Την ψηφιακή του έκδοση μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε στο chime.gucci.com/zine.

Μια νέα διαδικτυακή ραδιοφωνική εκπομπή της Gucci – η δεύτερη που επικεντρώνεται στις πρωτοβουλίες του Chime For Change – είναι διαθέσιμη για την Διεθνή Ημέρα του Κοριτσιού και την καμπάνια  #LetGirlsDream. Στην εκπομπή συμπράττουν οι νέοι ακτιβιστές Sage Dolan-Sandrino, Xiuhtezcatl Martinez, Winona Guo και Priya Vulchi και συντονίζει η Editor in Chief της Teen Vogue, Lindsay Peoples Wagner. Μπορείτε να την ακούσετε εδώ: on.gucci.com/GucciPodcastChime1

Το Chime For Change ιδρύθηκε από τη Gucci το 2013 για να συγκαλέσει, να ενώσει και να ενισχύσει όσους υποστηρίζουν την ισότητα των φύλων παγκοσμίως, με στόχο την Εκπαίδευση, την Υγεία και τη Δικαιοσύνη. Μέχρι σήμερα, η εκστρατεία έχει συγκεντρώσει 15 εκατομμύρια δολάρια για την υποστήριξη σχεδίων υπεράσπισης σε 89 χώρες, με τη χρηματοδότηση 430 έργων από 156 εταίρους. Το Chime For Change στοχεύει να εμπνεύσει τη συμμετοχή σε μια συλλογική κοινότητα, φέρνοντας τους ανθρώπους κοντά στον αγώνα για την ισότητα.

#Let’sGirlsDream: Μια καμπάνια της Gucci ενάντια στον γάμο ανήλικων κοριτσιών-3
©Gucci

Ο γάμος ανήλικων παιδιών αποτελεί παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τα κορίτσια που παντρεύονται πριν από την ηλικία των 18 ετών, κινδυνεύουν να πέσουν θύματα ενδοοικογενειακής βίας και καταναγκαστικής εγκυμοσύνης με αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία τους. Συχνά τους απαγορεύεται η εκπαίδευση και οι οικονομικές ευκαιρίες, παγιδεύοντας τις σε έναν φαύλο κύκλο φτώχειας. Πολλές χώρες έχουν αυξήσει τη νόμιμη ηλικία γάμου στα 18 έτη. Ωστόσο, ο νόμος δεν εφαρμόζεται πάντα και δεν επαρκεί σε κοινότητες όπου ο γάμος των παιδιών έχει ισχυρή πολιτιστική ή οικονομική σημασία.