Courtesy of Louis Vuitton
Courtesy of Louis Vuitton
Courtesy of Louis Vuitton

Ο Virgil Abloh σχεδιάζει για καλό σκοπό

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Unicef, η Louis Vuitton λανσάρει το πρώτο βραχιόλι "Silver Lockit", σχεδιασμένο από τον καλλιτεχνικό διευθυντή της ανδρικής γραμμής του οίκου.

Το νέο σχέδιο είναι σύγχρονο, αναγνωρίσιμο και προσθέτει μια ανανεωμένη διάσταση στην υπάρχουσα συλλογή που στόχο έχει τη φιλανθρωπία. Εμπνευσμένα από την ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή συλλογή του Abloh για το 2020, τα Silver Lockits είναι διαθέσιμα σε 4 χρώματα: μαύρο, πορτοκαλί, πράσινο και μπλε.

Σε συνέχεια της εκστρατείας #Makeapromise, η Louis Vuitton δεσμεύτηκε στην αύξηση της ευαισθητοποίησης, αλλά και στη χρηματοδότηση της Unicef για την υποστήριξη των ευάλωτων παιδιών ανά τον κόσμο. Με κάθε αγορά του Silver Lockit, σχεδιασμένο από τον Virgil Abloh, οι αγοραστές υποστηρίζουν άμεσα το έργο της Unicef για τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση σε νερό, αποχέτευση, διατροφή, εκπαίδευση και υπηρεσίας υγείας, συμπεριλαμβανομένων των προσφύγων από τη Συρία στις κοινότητες υποδοχής της Αιγύπτου, της Ιορδανίας, του Λίβανου, του Ιράκ και της Τουρκίας, καθώς επίσης και των παιδιών που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές.

Το Silver Lockit εμπνέεται από την κλειδαριά που εφηύρε ο Georges Vuitton το 1890 για την προστασία των πολύτιμων αντικειμένων των πελατών. Από την έναρξη της κυκλοφορίας του Silver Lockit το 2016 έως σήμερα, η συνεργασία Luis Vuitton και Unicef έχει αποφέρει στην τελευταία σχεδόν δέκα εκατομμύρια δολάρια Αμερικής.

 


©Courtesy of Louis Vuitton

©Courtesy of Louis Vuitton

©Courtesy of Louis Vuitton

©Courtesy of Louis Vuitton

 

Info: Τα Silver Lockit του Virgil Abloh είναι διαθέσιμα από τις 21 Φεβρουαρίου στο louisvuitton.com και σε πάνω από 150 καταστήματα του οίκου παγκοσμίως.

Scroll to Top