responsible-fashion-όσα-πρέπει-να-γνωρίζετε-για-το-vogue-yoox-challenge-125850
©ynap.com | YOOX x Vogue Italia | The Next Green Talents

Το 2011 ήταν η πρώτη φορά που το YOOX και η Vogue Italia ένωσαν τις δυνάμεις τους για να ενισχύσουν τη νέα γενιά ανερχόμενων σχεδιαστών. J.W.Anderson, Aquazzura και Bethany Williams είναι μερικά μόνο από τα brands που συμμετείχαν στον διαγωνισμό που οργανώνεται κάθε χρόνο τον Φεβρουάριο, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, με στόχο την ανάδειξη νέων ταλέντων.

Τα τελευταία δύο χρόνια, το βάρος έχει μετατοπιστεί στους σχεδιαστές που αφουγκράζονται την ανάγκη για – ολοένα και – μεγαλύτερη βιωσιμότητα στη βιομηχανία της μόδας, ανάγοντας την στο κέντρο της δημιουργικής και παραγωγικής διαδρομής τους. 

https://www.instagram.com/p/B8JY5BVIMKi/?utm_source=ig_web_copy_link

Έτσι, το “Vogue YOOX Challenge – The Future of Responsible Fashion” έρχεται να στηρίξει την «πράσινη επανάσταση» που ανέδειξαν δύο χρόνια πριν η Vogue Italia και το YOOX, αποτελώντας ηχηρό μέσο για την ανάδυση νέων σχεδιαστών και start-up εταιριών που θα παρουσιάσουν καινοτόμες ιδέες με στόχο τη βιώσιμη μόδα: από την πώληση και την παραγωγή μέχρι την δημιουργία και την τεχνοτροπία.

Οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν τις ιδέες τους κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου τον Φεβρουάριο του 2020. Οι 10 φιναλίστ θα επιλεγούν από μία άρτια καταρτισμένη επιτροπή σε θέματα βιωσιμότητας, στην εβδομάδα μόδας τον Σεπτέμβριο. Η διεθνής επιτροπή θα αποτελείται από τον Federico Marchetti, Πρόεδρο και CEO του YOOX NET-A-PORTER GROUP, τον Emanuele Farneti, Editor-in-Chief της Vogue Italia, τη Sara Sozzani Maino, Deputy Editor-in-chief της Vogue Italia, τη Suzy Menkes, Editor της Vogue International και άλλους. Ο νικητής θα λάβει το έπαθλο των 50,000 ευρώ.

Παράλληλα, το Vogue YOOX Challenge σηματοδοτεί την αρχή μίας εξίσου σημαντικής πρωτοβουλίας: κάθε μήνα το YOOX θα λανσάρει μία βιώσιμη capsule collectiοn στην ιστοσελίδα του, ενώ η Vogue Italia θα σχεδιάζει μια σειρά δράσεων με σκοπό την ενημέρωση και την κινητοποίηση των νεότερων γενιών γύρω από τα θέματα ηθικής μόδας.