valentinoempathy-η-αλληλεγγύη-εμπνέει-τη-νέα-καμπάν-142112
©Courtesy of Valentino

Αντλώντας έμπνευση από τη νέα πραγματικότητα και την κοινωνική απομόνωση, ο Pierpaolo Piccioli, οραματίζεται έναν κόσμο αλληλεγγύης, με χώρο για όνειρα και διαφορετικότητα. Πιστεύει στην αληθινή επαφή και τη σύνδεση των ανθρώπων μέσα από τη συμπόνια. Ως άνθρωποι είμαστε γεμάτοι συναισθήματα και ενέργειες, αυτές οι ενέργειες γεννούν τις αλλαγές.

#ValentinoEmpathy: Η αλληλεγγύη εμπνέει τη νέα καμπάνια του οίκου-1
©Courtesy of Valentino

Η προσπάθειά του να συνδεθεί με τους γύρω του σφραγίζεται από μία πρωτοβουλία που διατηρεί τις αρχές του οίκου και βασίζεται στην αλληλεγγύη, μία κίνηση που δεν μπορεί να επηρεάσει η κοινωνική απομόνωση. Μία ένωση της κοινωνίας, χωρίς σύνορα και διακρίσεις, η νέα καμπάνια του οίκου για τη σεζόν Fall/Winter 2020-21 είναι ακριβώς αυτό που απορρέει από τη συμπόνια: ένα λιθαράκι για να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο.

#ValentinoEmpathy: Η αλληλεγγύη εμπνέει τη νέα καμπάνια του οίκου-2
©Courtesy of Valentino

Με τίτλο #ValentinoEmpathy, η καμπάνια φιλοξενεί μια σειρά παγκοσμίως αναγνωρισμένων καλλιτεχνών, μοντέλων και φίλων του οίκου, που ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό. Οι Adut Akech, Anwar Hadid, Christy Turlington, Ellery Walker Harper, Ghali, Gwyneth Paltrow, James Turlington, Janet Mock, Laetitia Casta, Laura Dern, Leon Dame, Liu Wen, Mariacarla Boscono, Mustafa the Poet, Naomi Campbell, Rafferty Law, Rossy de Palma, Rula Jebreal, Shu Qi, Tali Lennox, Tang Yan και Vittoria Ceretti θα φωτογραφηθούν στο μέρος που ζουν, φορώντας κομμάτια από τη συλλογή Fall/Winter 2020-21.

#ValentinoEmpathy: Η αλληλεγγύη εμπνέει τη νέα καμπάνια του οίκου-3
©Courtesy of Valentino
#ValentinoEmpathy: Η αλληλεγγύη εμπνέει τη νέα καμπάνια του οίκου-4
©Courtesy of Valentino

Στον ρόλο των φωτογράφων θα βρίσκονται τα αγαπημένα τους πρόσωπα, αυτά με τα οποία μοιράζονται τις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε. Το αποτέλεσμα θα είναι μία συλλογή από πορτρέτα που θα συμβολίζουν τη σημασία της επικοινωνίας. Οι συμμετέχοντες της νέας καμπάνιας θα δωρίσουν το ποσό από τη συμμετοχή τους, με 1 εκατομμύριο ευρώ να πηγαίνει στο ιταλικό νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani στη Ρώμη. Ο οίκος θα συνεχίσει να συνεργάζεται με το νοσοκομείο, ενισχύοντας τη δράση του σε διαφορετικές φάσεις της πανδημίας.

#ValentinoEmpathy: Η αλληλεγγύη εμπνέει τη νέα καμπάνια του οίκου-5
©Courtesy of Valentino
#ValentinoEmpathy: Η αλληλεγγύη εμπνέει τη νέα καμπάνια του οίκου-6
©Courtesy of Valentino

Η εταιρία Mayhoola και ο Valentino έχουν προσφέρει ήδη 2 εκατομμύρια στο Italian Sacco Hospital και το Protezione Civile, 1 εκατομμύριο στην οργάνωση La Fondation Hôpitaux de Paris – Hôpitaux de France (FHP-HF) και 1 εκατομμύριο στον ισπανικό νοσοκομειακό χώρο στο εκθεσιακό κέντρο της Μαδρίτης. Στόχος τους είναι να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία των υποδομών που μάχονται για την αντιμετώπιση του COVID-19.

Διαβάστε περισσότερα για τη μόδα στο Vogue.gr