Δεν υπάρχει βιομηχανία που να μην έχει δεχτεί τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19. Τους δύο τελευταίους μήνες, ο κόσμος της μόδας αντέδρασε στην εξάπλωση του ιού με δημιουργικότητα, αίσθημα ομόνοιας και εφευρετικότητα. Οι επιχειρήσεις μαζεύουν χρήματα για τα περιστατικά του COVID-19 και οι σχεδιαστές αλλάζουν δημιουργική κατεύθυνση για να παράξουν προστατευτικό εξοπλισμό για νοσοκομεία και μάσκες για πολίτες.
Θέλοντας να μιλήσει για τις προσπάθειες της βιομηχανίας, καθώς και για το μέλλον της μόδας μετά την κρίση, η Vogue ξεκινά την επόμενη εβδομάδα έναν κύκλο συνομιλιών σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνεργασία με το Vogue Global Network και το Vogue Runway.
«Είμαστε όλοι ενωμένοι στην αντιμετώπιση των ίδιων ζητημάτων και προκλήσεων», λέει η Anna Wintour, Editor in Chief American Vogue, Artistic Director US, Global Content Advisor, Condé Nast. «Αυτές οι συνομιλίες είναι μια ευκαιρία για εμάς να συναντηθούμε, να συνδεθούμε και να θυμηθούμε ότι είμαστε μια παγκόσμια κοινότητα. Ανυπομονώ να παρακολουθήσω και να αντλήσω έμπνευση από τις συζητήσεις της επόμενης εβδομάδας».
Οι τέσσερις ημέρες συνομιλιών θα πραγματοποιηθούν στο Zoom και θα περιλαμβάνουν συζητήσεις μεταξύ διευθυντών της Vogue, σχεδιαστών και ανθρώπων της μόδας. Θα καλύψουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που επηρεάζουν τη βιομηχανία της μόδας, από την επίδραση της καραντίνας και της απομόνωσης στη δημιουργικότητα και το σχεδιασμό, στο μέλλον του λιανικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού εμπορίου.