Οι έννοιες «τύχη» και «ευκαιρία» βρίσκονται στον πυρήνα της φιλοσοφίας του οίκου Chanel, καθώς η ιδρύτριά του πίστευε ακράδαντα στο τυχερό της αστέρι. Στο πέρασμα του χρόνου η σχέση της θεάς τύχης με το brand εκφράστηκε δημιουργικά μέσα από το άρωμα Chance, το οποίο κυκλοφόρησε το 2002.
Όλα ξεκίνησαν τυχαία -φυσικά-, όταν ο Jacques Helleu, τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του τομέα Fragrance, Beauty, Watchmaking & Jewelry της Chanel παρουσίασε στον ανατρεπτικό καλλιτέχνη Jean-Paul Goude ένα στρογγυλό γυάλινο μπουκάλι, εξηγώντας του πως επρόκειτο για ένα νέο άρωμα που σκόπευε να λανσάρει ο οίκος, με το όνομα Chance, ζητώντας του να δημιουργήσει μια εικόνα γύρω απ’ αυτό.