Τον θυμάμαι με το backpack του στην πλάτη το 2010 στο κέντρο της Αθήνας, να μου εκμυστηρεύεται πως φεύγει για το Παρίσι, για να συνεχίσει εκεί την καριέρα του. Με αναγνωρισμένο ταλέντο, επαγγελματισμό και ευγένεια, ήμουν σίγουρη ότι κάτι μεγάλο θα κατάφερνε. Συνέχισα να παρακολουθώ την πορεία του, να παρουσιάζει άρτια signature make up looks στα shows στο Μιλάνο ή σε διεθνείς προσωπικότητες όπως η αγαπημένη του Laetitia Casta, η Alex Chung και η Adele Exarchopoulos. Ήταν θέμα χρόνου να τον ξεχωρίσουν οι top experts στον χώρο, όπως ο διάσημος makeup artist Tom Pecheux, ο οποίος τον βοήθησε να εξελιχθεί και να αναγνωριστεί η δουλειά του. Δώδεκα χρόνια μετά, σε μια επίσκεψή του στην Αθήνα, ως Creative Director της Hermès Beauty πια, είχα την ευκαιρία να μιλήσω μαζί του για τα νέα του καθήκοντα, αλλά και για την ολοκαίνουργια συλλογή μακιγιάζ του κορυφαίου οίκου που συνδυάζει το δημιουργικό πνεύμα, τη συνύπαρξη του κλασικού και μοντέρνου και, τελικά, την πραγματική πολυτέλεια Hermès.

Γρηγόρη, ο οίκος Hermès έχει μακρά ιστορία στον χώρο της πολυτέλειας. Πώς αντικατοπτρίζει το μακιγιάζ Hermès το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του; Και πώς θα το περιέγραφες με απλά λόγια;
Tο μακιγιάζ Hermès έχει μίνιμαλ αναφορές, αλλά πάντα αυτό που ενδιαφέρει τον οίκο είναι η ουσία. Το 1837 που ο Thierry Hermès δημιούργησε μια βιοτεχνία κατασκευής χαλιναριών στο Παρίσι, προσέλκυσε μέλη της γαλλικής αριστοκρατίας και των ευρωπαϊκών βασιλικών οικογενειών που ασκούνταν συστηματικά στην ιππασία. Κι αυτό γιατί το δέρμα που χρησιμοποιούσε ήταν τόσο όμορφο και άνετο και για τον άνθρωπο και για το άλογο, που αναγνωρίστηκε από τους γνώστες. Στη συνέχεια, ο Emile–Meurice Hermès συνέχισε το έργο του με τη δημιουργία μιας σειράς πολυτελών δερμάτινων ειδών ταξιδιού με τη διάσημη «βελονιά σέλας». Ο Hermès ταυτίστηκε έκτοτε με την πραγματική πολυτέλεια σε όλες του τις δραστηριότητες, φυσικά και στον τομέα της ομορφιάς. Το μακιγιάζ του βασίζεται σε αυτές τις αξίες, συνδυάζοντας την κλασική αισθητική με το μοντέρνο κάθε φορά πνεύμα, εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο την εποχή. Κάθε προϊόν μακιγιάζ είναι πολυτελές σε περιεχόμενο αλλά και σε συσκευασίες, τον σχεδιασμό των οποίων έχει αναλάβει ο κορυφαίος Pierre Hardy. Είναι πανέμορφα αντικείμενα που σε προσκαλούν να τα αγγίξεις, να παίξεις με τις υφές και τα χρώματα, να τα κάνεις δικά σου. Ο οίκος εμπνέεται από το παρελθόν αλλά πάντα ερευνά τις νέες τεχνολογίες -ειδικά στην ομορφιά- και δημιουργεί φόρμουλες ο οποίες συνδέουν το χρώμα, την ένταση και την άνεση. Δεν μένουμε μόνο στο τώρα, αλλά και στο μετά, είτε πρόκειται για μόδα είτε για ομορφιά.