η-ιδρύτρια-της-caudalie-mathilde-thomas-εξηγεί-πώς-ξεκίνησ-323326

Όταν σκεφτόμαστε τη γαλλική ρουτίνα ομορφιάς, κυρίαρχη θέση σε αυτήν έχει η Caudalie, brand που στηρίζεται στη θαυματουργή δράση των πολυφαινολών από τα κουκούτσια του σταφυλιού, τα οποία καταπολεμούν αποτελεσματικά τη γήρανση και τις ατέλειες. H Γαλλίδα ιδρύτρια της μάρκας, Mathilde Thomas, ήρθε πρόσφατα στην Ελλάδα και είχα την ευκαιρία να μιλήσω μαζί της. Πρώτη ερώτηση, τι την ενέπνευσε να εστιάσει την έρευνά της στα σταφύλια. «Γεννήθηκα και μεγάλωσα μέσα στη φύση, κοντά στην Γκρενόμπλ», μου λέει. «Οι γονείς μου εργάζονταν πολλές ώρες κι εγώ έμενα με τους παππούδες και τους σκύλους μου – σαν άλλος Μόγλης. Η γιαγιά μου μού έμαθε τη σημασία της περιποίησης του δέρματος σε νεαρή ηλικία και μου έδειξε πώς να φτιάχνω καλλυντικά με φυσικά συστατικά. Η φύση ήταν μέρος της ζωής μου και παρέμεινε. Φαντάσου ότι με τον άντρα μου, τον Bertrand, πήγαμε στα Πυρηναία για γαμήλιο ταξίδι και κοιμόμασταν σε σκηνές».

Η ιδρύτρια της Caudalie, Mathilde Thomas, εξηγεί πώς ξεκίνησαν όλα-1

Η καθοριστική στιγμή για την επαγγελματική της εξέλιξη ήταν μια τυχαία συνάντηση το 1993 με τον γνώστη του αντικειμένου, καθηγητή Joseph Vercauteren, κατά τη διάρκεια της συγκομιδής στους οικογενειακούς της αμπελώνες, στο Château Smith Haut Lafitte, κοντά στο Μπορντό. Εκείνος της μίλησε για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες των σταφυλιών, βάζοντας στο μυαλό της την ιδέα. Και όταν ήρθε η ώρα να γίνει πραγματικότητα το όνειρό της, ήταν λογικό να αναζητήσει ένα αντιπροσωπευτικό όνομα για το brand. «Caudalie στην οινοποιία είναι μια μονάδα που μετράει την αρωματική ένταση του κρασιού. Όσο περισσότερα caudalies έχει, τόσο καλύτερο είναι», μου εξηγεί. Της ζητώ να μου περιγράψει το brand με πέντε λέξεις και μου απαντά με ενθουσιασμό: «Σταφύλι, αποτελεσματικότητα, clean beauty, βιωσιμότητα και γυναίκες! Στην Caudalie το 90% των εργαζομένων μας είναι γυναίκες». Δεδομένης της θέσης της, αναρωτιέμαι ποια είναι η άποψή της για τον τομέα της ομορφιάς σήμερα. «Βλέπω πως υπάρχει δίψα για ενημέρωση. Ειδικά η νέα γενιά θέλει να ξέρει τι κάνει κάθε συστατικό –είναι σαν μίνι επιστήμονες στο μπάνιο τους–, κάτι που ωθεί τα brands να δημιουργούν όλο και πιο πρωτοποριακές συνθέσεις». Στην ερώτηση αν πιστεύει πως οι γυναίκες σήμερα αναζητούν εξειδικευμένες λύσεις ή απλώς επηρεάζονται από τις μεγαλύτερες τάσεις, τονίζει: «Νομίζω και τα δύο. Πάντως, αμφιβάλλω αν κάποιος που έχει ακμή επιλέξει κάτι που μπορεί να την ενεργοποιήσει, μόνο και μόνο επειδή είναι τάση. Από την άλλη, μια γυναίκα με ρυτίδες θα δοκιμάσει σίγουρα ρετινόλη, που είναι τάση, αλλά είναι και αποτελεσματική».

Με δικά μου αγαπημένα Caudalie προϊόντα το Beauty Elixir και τον ορό Vinoperfect Radiance Serum μπεστ σέλερ της μάρκας–, τη ρωτώ ποιο είναι αυτό που εκείνη δεν αποχωρίζεται. «Δεν πάω πουθενά χωρίς το The Beauty Elixir, τη μίνι συσκευασία του οποίου έχω πάντα μαζί μου. Έχει αντιβακτηριακή δράση, ανανεώνει και ξυπνάει την επιδερμίδα. Μου αρέσει να το ψεκάζω στον αυχένα! Επίσης, δεν αποχωρίζομαι την Premier Cru Riche Cream με ceramides και ματ φινίρισμα». Φαντάζομαι ότι θα είχε εξαρχής κάποιο beauty icon που την ενέπνεε στη ζωή αλλά και στην επαγγελματική δραστηριότητά της. «Ναι, την Brigitte Bardot», απαντά αμέσως. «Μια γυναίκα με υπέροχο πρόσωπο, που ήξερε να το μακιγιάρει, και υγιές, σέξι σώμα».

Η ιδρύτρια της Caudalie, Mathilde Thomas, εξηγεί πώς ξεκίνησαν όλα-2
©Caudalie

Beauty Elixir Face Mist, Caudalie.

Η ιδρύτρια της Caudalie, Mathilde Thomas, εξηγεί πώς ξεκίνησαν όλα-3
©Caudalie

Brightening Dark Spot Serum, Caudalie.

Η ιδρύτρια της Caudalie, Mathilde Thomas, εξηγεί πώς ξεκίνησαν όλα-4
©Caudalie

Αντηλιακό στικ Vinosun Protect Invisible High Protection Stick SPF50, Caudalie.

MHT