Sofia Koutsiana-Kellogg
Sofia Koutsiana-Kellogg
Sofia Koutsiana-Kellogg

5 συμβουλές για να διατηρήσετε την ψυχική σας ηρεμία στη νέα, lockdown πραγματικότητα

Η αναγκαστική επιλογή #μένουμεσπίτι έχει αντίκτυπο σε κάθε τομέα της ζωής, αλλά και στην ψυχολογία. Ιδού 5 συμβουλές αυτοβελτίωσης από την transformative coach Σοφία Κουτσιανά-Kellogg, για να αντιμετωπίσετε τις αλλαγές και τις προκλήσεις.

Κάποιοι από εμάς δουλεύουμε από το σπίτι, κάποιοι πηγαίνουμε στο γραφείο στέλνοντας το αντίστοιχο μήνυμα και φορώντας μάσκα και γάντια, κάποιοι δεν εργάζονται καθόλου. Όλοι όμως περνάμε περισσότερες ώρες μέσα, νιώθοντας απομονωμένοι από τον έξω κόσμο. Η καθημερινότητα αλλάζει μορφή και αυτό μας προκαλεί περίεργα συναισθήματα, όπως φόβο, ανασφάλεια, ανησυχία.

Μιλήσαμε με την πιστοποιημένη transformative coach και συγγραφέα Σοφία Κουτσιανά-Kellogg για το πώς να αποδεχτούμε τη νέα πραγματικότητα. Να τι μας είπε:

1. Ενδοσκόπηση

Ο μόνος τρόπος για να βγούμε νικητές από αυτή την κατάσταση είναι, τελικά, το να μείνουμε μέσα. Ευκαιρία λοιπόν για ενδοσκόπηση. Τώρα που οι ρυθμοί έχουν πέσει, αξιοποιήστε αυτόν το χρόνο για να μάθετε τον εαυτό σας ουσιαστικά. Τότε ίσως ανακαλύψετε ότι μέσα μας υπάρχει μία ξεχωριστή ποιότητα, μία ικανότητα που πάντα έχουμε αλλά μπορούμε να διακρίνουμε μόνο με καθαρό μυαλό: η δύναμη να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά οτιδήποτε μπορεί να προκύψει. 

 

2. Καταπολέμηση του φόβου

Ο φόβος μας αποδυναμώνει. Και συνήθως οφείλεται στην υπερανάλυση και σε σκέψεις που έχουν να κάνουν με το μέλλον. Όταν φοβόμαστε, το I.Q. μας πέφτει κατακόρυφα και έτσι δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε σωστά τις καταστάσεις. Αλήθεια, εσείς θα εμπιστευόσασταν κάποιον σε πανικό; Γιατί λοιπόν να εμπιστευτείτε τον εαυτό σας σε αυτή την κατάσταση; 

 

3. Ζώντας το τώρα

Εστιάστε σε αυτό που μπορείτε να δείτε και όχι σε αυτά που φαντάζεστε ότι μπορεί να συμβούν. Ζώντας συνειδητά εδώ και τώρα, θα καταλάβετε πως αυτή είναι μία μεγάλη ευκαιρία να απολαύσετε ουσιαστικές στιγμές με τον εαυτό σας, την οικογένειά σας και τους φίλους σας, έστω και από μακριά.

 

4. Μικρές χαρές

Εστιάζοντας στις αρνητικές σκέψεις, μπαίνετε σε στρες. Που με τη σειρά του παράγει κορτιζόλη, που ρίχνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Σκεφτείτε λοιπόν τι μπορείτε να κάνετε για να ξεχαστείτε. Ό,τι προκαλεί ευχαρίστηση αποβάλλει το στρες και ενδυναμώνει τον οργανισμό!

 

5. Μακριά από αρνητικές σκέψεις

Όλοι κάποιες στιγμές πέφτουν ψυχολογικά. Μην παίρνετε προσωπικά τις φοβίες ή τις ψυχολογικές μεταπτώσεις των οικείων σας. Είναι λογικό να χαλάει που και που η διάθεσή σας, αλλά να θυμάστε ότι κανένα αρνητικό συναίσθημα δεν κρατάει πολύ, αν δεν του δίνουμε σημασία. 

 

Παρακολουθείστε τα σχετικά webinars της Σοφίας Κουτσιανά-Kellogg εδώ.

Scroll to Top