Irene Kredenets | Unsplash
Irene Kredenets | Unsplash
Irene Kredenets | Unsplash

Οι βιταμίνες που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Η σωστή πρόσληψη βιταμινών είναι ο καλύτερος τρόπος να «θωρακίσετε» τον οργανισμό σας από τις ιώσεις.

Το καλό πλύσιμο των χεριών και η τήρηση των κανόνων υγιεινής είναι απαραίτητα για να προφυλαχτούμε από τις ιώσεις της εποχής. Ωστόσο, η ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, είναι εξίσου σημαντική για να διατηρήσουμε δυνατό το ανοσοποιητικό μας και να ενισχύσουμε την υγεία μας.

Η Vogue συγκεντρώνει 5 βιταμίνες που θα μας βοηθήσουν να παραμείνουμε υγιείς:

1. Βιταμίνη Α

H Bιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος, αλλά και τη διατήρηση της καλής όρασης. Βοηθά στην καύση του λίπους και εμπεριέχεται σε τροφές, όπως το συκώτι, το σπανάκι, η γλυκοπατάτα και τα βερίκοκα.

2. Βιταμίνη C

Μία βιταμίνη απαραίτητη για το ανοσοποιητικό, βρίσκεται κυρίως στα φρούτα και τα λαχανικά, όπως στο ακτινίδιο, το μπρόκολο, το πορτοκάλι και τις ντομάτες.

3. Βιταμίνη Ε

Η Βιταμίνη Ε έχει αντιοξειδωτική δράση και βοηθάει πολύ στην ενίσχυση του οργανισμού. Την βρίσκουμε στους σπόρους, όπως οι ηλιόσποροι και το σουσάμι, στους ξηρούς καρπούς, αλλά και στο αβοκάντο.

4. Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος βρίσκεται στα περισσότερα τρόφιμα που καταναλώνουμε στην καθημερινότητά μας, όπως στο τυρί, το κοτόπουλο, το μοσχάρι, τη βρώμη και το γιαούρτι και αποτελεί σημαντική βοήθεια για το ανοσοποιητικό μας.

5. Σίδηρος

Η έλλειψη σιδήρου από τον οργανισμό μας κάνει πιο επιρρεπείς σε ιώσεις και εξωτερικές μολύνσεις. Σίδηρο προσλαμβάνουμε από το κόκκινο κρέας, το σπανάκι, τα δημητριακά, τις φακές κ.α. Το σώμα απορροφά ακόμη περισσότερες ποσότητες σιδήρου όταν τον συνοδεύουμε με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C.

Διαβάστε περισσότερα για την υγεία και τον κορωνοϊό στο Vogue.gr.

Scroll to Top