Η αβεβαιότητα έχει περάσει και στα catwalks καθώς η βιομηχανία μόδας, λόγω της πανδημίας και της μετάλλαξης omicron, έχει περιορίσει τις εμφανίσεις και στα pre-fall shows. Τα brands προσπαθούν να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε πολύ δύσκολες συνθήκες ή και κάποιοι επιλέγουν να απέχουν από το φετινό season. Όπως είπε και ο Ιταλός designer Marco Zanini, «Μερικές φορές το να συνεχίζεις με απερίσκεπτο πείσμα, δεν είναι τόσο έξυπνο και γενναίο όσο το να κάνεις μια παύση και να σκεφτείς».
Ακόμη και στις καλύτερες εποχές, το pre-fall ήταν παραδοσιακά μια περίοδος off, ένα season που αφορά περισσότερο τις πωλήσεις παρά τις νέες ιδέες. Οι προτάσεις φέτος περιστρέφονται γύρω από την έννοια του simple beauty. Ζεστές υφές, sunshine χρώματα, πολλά sexy pieces, black essentials που είναι το μεγάλο must της σεζόν και φυσικά το revival της Y2K αισθητικής συνεχίζεται με πιο fun και λίγο kitsch διάθεση – τώρα και στις ανδρικές συλλογές.
Αυτά τα trends αναμένεται να επικρατήσουν στην ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα μας, ενώ αναμένουμε με ανυπομονησία να δούμε και τις εκκεντρικές ιδέες για τον χειμώνα του 2022 τον επόμενο μήνα στα catwalks.
Τα denim
Η επιστροφή του denim ήρθε για να μείνει φέτος, με μεγάλα brands όπως Diesel, Balenciaga, και R13 να μας συστήνουν τζιν σε νέες διαστάσεις. Άλλοι οίκοι, όπως η ανδρική συλλογή από Louis Vuitton και MM6 από Maison Margiela, επανεξετάζουν πλήρως τα denim, χρησιμοποιώντας τεχνικές trompe l’oeil και δημιουργώντας τη δομή των τζιν με πιο άνετα υφάσματα.