Όταν ο γαλλικός οίκος ανακοίνωσε πρόσφατα την παρουσίαση της συλλογής Cruise 2022 στην Ελλάδα, δεν ήταν λίγες οι αντιδράσεις και οι προσδοκίες που γεννήθηκαν. Για την Κλάρα και την αδερφή της Άγκη Πουλαντζά, όμως, το νέο ξύπνησε ιδιαίτερες μνήμες. «Αισθάνθηκα κάτι πολύ οικείο όταν άκουσα για το ντεφιλέ της Αθήνας», λέει η Άγκη Πουλαντζά, η οποία όπως και η Κλάρα, είχε κάνει μερικά από τα πρώτα παιδικά της βήματα στο πρώτο franchise κατάστημα Christian Dior στο κέντρο της πόλης.
Η ιστορία έχει ως εξής: η γιαγιά τους, Κλάρα Μιχαλοπούλου, είχε ξεκινήσει το κατάστημα Contessina το 1958 στην Αθήνα. Στην πορεία, στην επιχείρηση ενσωματώθηκε και η κόρη της – μητέρα της Άγκης και της Κλάρας – Έλκα Πουλαντζά. Κάποια στιγμή, η Contessina – με το πάντα υπέροχο αμπαλάζ – ήταν αποκλειστικός αντιπρόσωπος οίκων όπως Christian Dior, Emilio Pucci, Rodier, Thierry Mugler, Pierre Balmain, Givenchy και Guy Laroche. Μητέρα και κόρη, όμως, επιθυμούσαν κάτι παραπάνω. Η ιδέα τους ήταν να ανοίξουν ένα monobrand κατάστημα στην Αθήνα, και στο στόχαστρο τους έβαλαν τότε το ‘πετράδι του στέμματος’ των διεθνών συνεργασιών τους, Christian Dior. «Είμασταν γυναίκες του εμπορίου, είχαμε ένα δικός μας θάρρος, θέλαμε να διαφοροποιηθούμε. Είμασταν οι πρώτες που φέραμε μεγάλες αντιπροσωπείες του εξωτερικού στην Ελλάδα και θέλαμε να είμασταν και οι πρώτες που θα ανοίγαμε μπουτίκ», θυμάται σήμερα η Έλκα Πουλαντζά.
Μητέρα και κόρη ταξίδεψαν στο Παρίσι και μετέφεραν τη φιλόδοξη ιδέα τους σε στελέχη του οίκου. Οι συζητήσεις ξεκίνησαν και η γαλλική εταιρία ξεκίνησε τη δική της έρευνα γύρω από την ελληνική πρόταση. Μια από τις βασικές προϋποθέσεις για τη σύναψη συμφωνίας ήταν η παρουσία στο κατάστημα των διαφορετικών συλλογών του οίκου – ρούχα, αξεσουάρ και είδη σπιτού, μεταξυ άλλων. Σύμφωνα με την Έλκα Πουλαντζά, ο γαλλικός οίκος εκείνη την εποχή δεν είχε κάποιο άλλο κατάστημα franchise, και έτσι οι Ελληνίδες επιχειρηματίες έλαβαν ένα είδους carte blanche. Η μπουτίκ Christian Dior άνοιξε στην οδό Κριεζώτου το 1971.