Από την Ακρόπολη, τα Ισπανικά Σκαλιά της Ρώμης και τα Βρετανικό Κοινοβούλιο, έως την Times Square της Νέας Υόρκης, ο οίκος Balenciaga μέσα από την pre-fall 2021 συλλογή του επέλεξε να μας ταξιδέψει σε όλα αυτά τα μέρη που θα θέλαμε να βρισκόμαστε τώρα, δημιουργώντας έτσι και μια νέα travel list. O Demna Gvasalia διαμόρφωσε με τη σειρά του το street style της επόμενης σεζόν, με iconic κομμάτια που μπήκαν αυτόματα στη wishlist μας.
Η στροφή προς την αειφορία όμως είναι το βασικό μήνυμα αυτής της κολεξιόν. “Όταν ξεκίνησα να σχεδιάζω αυτή τη συλλογή ζήτησα να μου δείχνουν μόνο sustainable υλικά, τίποτα άλλο”, εξήγησε ο Demna Gvasalia ο οποίος στάθηκε ακόμα και σε λεπτομέρειες όπως η κόλλα που χρησιμοποιείται για τα sneakers. Αυτή η κίνηση από ένα τόσο δημοφιλές fashion house δείχνει και την παγκόσμια στροφή της μόδας προς υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, αλλά και την ευρύτερη έρευνα για την ανάπτυξη νέων. “Σαν creative directors δημιουργούμε αλυσιδωτές αντιδράσεις και οφείλουμε να το αξιοποιήσουμε. Ακόμα και οι προμηθευτές luxury υλικών που στην αρχή έβλεπαν κάπως διστακτικά τη στροφή της μόδας προς το sustainability, τώρα επενδύουν στην έρευνα νέων αειφόρων υλικών και το βλέπουν πια σαν υποχρέωση”, τόνισε ο Demna Gvasalia
Τις νέες It bags με την υπογραφή Balenciaga, όπως οι Le Cagole, Gossip, Tote 2.0, Bistro Basket και Maxi Clutch.
To unisex φούτερ Gay που παρουσιάστηκε σε πολλά διαφορετικά χρώματα, γιορτάζοντας το Gay Pride.