Μια από τις πιο επιτυχημένες εκθέσεις φέτος στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης, ήταν η πρωτοποριακή“Women dressing women”, συνεχίζοντας την κουβέντα που πλανιέται σαν σύννεφο ευφορίας την τελευταία 15ετία σε κάθε γραφείο περιοδικού μόδας για την διαφορά, την εξέλιξη, και τον ενθουσιασμό που έχουμε δει καθώς περισσότερες γυναίκες αναλαμβάνουν μαζικά τον σχεδιασμό και την δημιουργική επίβλεψη των νέων συλλογών –εκτός από την τεχνική παραγωγή που ήταν ο παραδοσιακός ρόλος τους. Και ναι, η χαρά μας έχει και ένα μικρό, εγωιστικό λόγο –θέλουμε γυναίκες να σχεδιάζουν τα ρούχα, τα παπούτσια, τα αξεσουάρ, και τα μαγιό μας, γιατί εκτός από το ταλέντο τους που αναγνωρίζεται επιτέλους, είναι σημαντικό για εμάς να βρίσκουμε κομμάτια που συλλαμβάνονται με την ιδέα “θα το φορούσα άνετα κι εγώ η ίδια”.
Και είναι αυτό ακριβώς που επανέλαβε αρκετές φορές η Βικτόρια Μπέκαμ, στην κουβέντα της με τον Georges Kern, τον CEO της Breitling, στην παρουσίαση της καινούργιας συνεργασίας τους –όπου βρέθηκε φυσικά και η Vogue Greece. Εκεί, στο κομψό Swan Room στο Μανχάταν, καθώς τσιμπολογούσαμε μούρα και αμύγδαλα, η Μπέκαμ μίλησε για το ρόλο της στο σχεδιασμό, όχι μόνο των ρολογιών, αλλά ολόκληρης της καμπάνιας. Εκείνη επέλεξε την φωτογράφο και φυσικά το μοντέλο, την αγαπημένη της Annemary Aderibigde, που όχι μόνο έχει περπατήσει πολλές φορές στην πασαρέλα των επιδείξεών της, αλλά είναι και το πρόσωπο του brand καλλυντικών που υπογράφει.