Από τη στιγμή που ανέλαβε ως creative director στον Dior το 2016, η Maria Grazia Chiuri έχει βάλει στόχο να επαναπροσδιορίσει τον ιστορικό οίκο – του οποίου οι επικεφαλής ήταν ανέκαθεν άντρες – ως ένα φεμινιστικό brand. Μέχρι τώρα το έχει επιδιώξει μέσω T-shirts με σλόγκαν ιδανικά για την εποχή του Instagram και με συνεργασίες με εξέχουσες γυναίκες δημιουργούς, όπως η γλύπτρια από την Νότια Κορέα, Lee Bul, και η σχεδιάστρια υφασμάτων από την Κολομβία Olga de Amaral.
Για τη συλλογή Dior Cruise 2020, μία συνεργασία με τους καλύτερους σχεδιαστές και δημιουργούς από την Αφρική, η Chiuri επιστράτευσε και δύο νέα ταλέντα, την Αφροαμερικανή σύγχρονη καλλιτέχνιδα Mickalene Thomas και τη Βρετανή σχεδιάστρια μόδας και νικήτρια του LVMH Prize Grace Wales Bonner, προκειμένου να επαναδημιουργήσουν το εμβληματικό Dior Bar jacket, χαρακτηριστικό του περίφημου “New Look”. Οι δύο αυτές γυναίκες αντιπροσωπεύουν διαφορετικές γενιές και έχουν ενσωματώσει στην καλλιτεχνική τους πορεία σημαντικά ζητήματα, όπως αυτά της φυλής, της ταυτότητας και του φύλου.
«Ήθελα να συνεχίσω το project Lady Dior Art με το “New Look”, καθώς είναι η πιο χαρακτηριστική φιγούρα του Dior», δηλώνει η Chiuri στη Vogue λίγο πριν το show για τη νέα συλλογή που θα παρουσιαστεί το El Badi Palace στο Μαρακές.
«Ήθελα η Grace και η Mickalene να προσθέσουν μία διαφορετική νότα σε αυτήν την κλασική σιλουέτα, όπως έκανα κι εγώ όταν ήρθα στον οίκο Dior.»