pixelformula
pixelformula
pixelformula

Dries Van Noten: Η SS22 συλλογή εμπνέεται από τα χρώματα των φεστιβάλ

Ο Βέλγος σχεδιαστής παρουσίασε την καλοκαιρινή κολεξιόν του σε digital μορφή, κάνοντάς μας να ανυπομονούμε για την επιστροφή του στις πασαρέλες.

Επισημαίνοντας πως για τον ίδιο είναι ακόμη νωρίς για την επιστροφή στην κανονικότητα των σόου, ο Dries Van Noten διατήρησε το νέο μοτίβο που ακολούθησε η βιομηχανία στην πανδημία, παρουσιάζοντας την καλοκαιρινή συλλογή του για το 2022 ψηφιακά, μέσα από μια σειρά κινούμενων και στατικών φωτογραφιών. Οι λεπτομέρειες παρακάτω:

Η σημασία των φεστιβάλ


©pixelformula

Το γεγονός πως ο σχεδιαστής αποφάσισε να δείξει ψηφιακά τη συλλογή του, δεν σημαίνει πως δεν είναι αισιόδοξος για το μέλλον. Η έμπνευση του άλλωστε ήρθε από μια εμπειρία που γιορτάζει τη διασκέδαση, την αισιοδοξία και τη χαρά, και δεν είναι άλλη από τα φεστιβάλ. «Στα φεστιβάλ βλέπουμε μεν το συναίσθημα να σκορπίζεται, αλλά ταυτόχρονα και την ατομικότητα να παραμένει σημαντική», εξηγεί ο Dries Van Noten, αναφέροντας πως από το Burning Man στη Tomorrowland, τα φεστιβάλ σηματοδοτούν κυρίως νέες αρχές. Βγαίνοντας από μια πανδημία, οι νέες αρχές είναι το παν.

Το Holi festival


©pixelformula

Ο Van Noten έχει ταξιδέψει πολλές φορές στην Ινδία, αλλά ποτέ δεν έχει καταφέρει να φτάσει στο Holi festival. «Πάντα πάω λίγο νωρίτερα ή λίγο αργότερα. Μια φορά ωστόσο, έφτασα στην Καλκούτα μια μέρα μετά από το φεστιβάλ και τα δέντρα στο σπίτι το οποίο έμενα ήταν ακόμη τιρκουάζ, κίτρινα και φούξια… βαμμένα σε όλα τα χρώματα του φεστιβάλ. Αυτή είναι μια εικόνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ», θυμάται γελώντας. Κάπως έτσι, από αυτές τις εικόνες, γεννήθηκε και η νέα του κολεξιόν – trippy, πολύχρωμη και πειραματική.

Οι υφές


©pixelformula

Αυτό που ξεχώρισε στα ρούχα, εκτός από τα ζωηρά τους χρώματα, ήταν οι πολλές, ιδιαίτερες και διαφορετικές υφές τους. Συγκεκριμένα, είδαμε από fake γούνες κατασκευασμένες από μετάξι, μέχρι ζακάρ, νάιλον και fil-coupé. Οι τεχνικές που ξεχώρισαν έδωσαν έμφαση στον όγκο, την τρισδιάστατη αίσθηση και την κίνηση, στοιχεία που ανιχνεύουμε συχνά στις couture συλλογές. «Η υψηλή ραπτική είναι πάντα στο μυαλό μου. Χρειάζεται πολύ δουλειά, αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει», λέει ο δημιουργός.

Ο ίδιος δεν βίωσε το “fomo” της πασαρέλας


©pixelformula

Fomo σημαίνει fear of missing out και ουσιαστικά ο όρος περιγράφει το συναίσθημα που βιώνει κανείς όταν λείπει από κάπου που είναι όλοι. Στην ερώτηση «αν νιώθει περίεργα που δεν παρουσίασε τη συλλογή του στην πασαρέλα», ο Van Noten απάντησε πως για τον ίδιο είναι ακόμη νωρίς για μια τέτοια επιστροφή. «Στο Backstage χρειάζονται 50 μοντέλα, 50 make-up artists, 30 κομμωτές, nail artists, στιλίστες και βοηθοί, όλοι συνωστισμένοι μέσα σε ένα χώρο χωρίς εξαερισμό. Εμείς προτιμήσαμε να κάνουμε μια φωτογράφιση που διήρκεσε 3 μέρες, κάθε μέρα συζητούσαμε τι κάναμε την προηγούμενη και αλλάζαμε ό,τι δεν μας άρεσε. Το απόλαυσα πραγματικά», λέει.

Η μεγάλη επιστροφή


©pixelformula

Μπορεί για τώρα να είναι επιφυλακτικός, αλλά φυσικά η πρόθεσή του είναι να επιστρέψει στα σόου. Σε μια στιγμή, ωστόσο, που δεν θα χρειάζεται να σκεφτόμαστε τις μάσκες, το social distancing και τη συνολική ασφάλεια. «Η μόδα είναι κάτι που προκαλεί συναισθήματα και εγώ θέλω να τα βλέπω στα πρόσωπα των ανθρώπων. Αν τα πράγματα πάνε καλύτερα από τη νέα χρονιά, γιατί όχι;, θα γυρίσουμε και πάλι στα σόου. Όχι όμως από εκεί που το αφήσαμε, αλλά με νέο πνεύμα, όραμα και διάθεση».

Διαβάστε επίσης | Saint Laurent SS22: Το νέο “sexy” μέσα από τα μάτια του Anthony Vaccarello

Scroll to Top