Courtesy of Saint Laurent
Courtesy of Saint Laurent
Courtesy of Saint Laurent

Saint Laurent SS22: Το νέο “sexy” μέσα από τα μάτια του Anthony Vaccarello

Ο οίκος Saint Laurent επιστρέφει στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού με ένα σόου που γιορτάζει τη θηλυκότητα.

O Anders Christian Madsen, κριτικός μόδας της βρετανικής Vogue, ξεδιπλώνει τις λεπτομέρειες του SS22 σόου του Anthony Vaccarello για τον Saint Laurent, μιλώντας για την επιδραστικότητα της Paloma Picasso, κόρη του Pablo Picasso και σχεδιάστρια κοσμημάτων, στο έργο του ιδρυτή του, αλλά και τον δημιουργικό επαναπροσδιορισμό του Vaccarello μετά την πανδημία.

Η επιστροφή στις πασαρέλες


©Courtesy of Saint Laurent

Με τον εμβληματικό Πύργο του Άιφελ να φωτίζεται μαεστρικά στο background και τους καλεσμένους να δροσίζονται ελαφρά από τις σταγόνες του καταρράκτη που έβρεχε το πάτωμα του catwalk, ο Anthony Vaccarello επέστρεψε στο Paris Fashion Week με ένα σόου ωδή στη θηλυκότητα. «Ήξερα ότι μόλις καλυτερεύσουν τα πράγματα με την πανδημία, η επιστροφή των σόου θα είναι αναπόφευκτη. Η πασαρέλα είναι μέρος της μόδας. Δεν μου άρεσε που όλοι μιλούσαν για αλλαγή. Προσωπικά, πιστεύω πως απλά χρειαζόμασταν μια παύση. Αυτό είναι όλο».

Η έμπνευση ήρθε από την Paloma Picasso


©Courtesy of Saint Laurent

Ο Pierre Bergé είχε πει κάποτε πως η Paloma Picasso ήταν η μοναδική γυναίκα που ενέπνευσε πραγματικά τον Yves Saint Laurent. Αργότερα, η ιστορία απέδειξε πως η ίδια μπορεί να μην έγινε ποτέ η πιο δημοφιλής μούσα του, αλλά στα μάτια του σχεδιαστή ήταν πάντα η πιο επιδραστική. Στο σήμερα, η φιγούρα της υπήρξε καταλυτική και για τον Vaccarello, που αποφασίζοντας να συνεχίσει το κεφάλαιο της “latex collection” του, έστρεψε το βλέμμα στη Paloma, αποτίοντας φόρο τιμής στην προσωπικότητά της. Μια απελευθερωτική, πιο πραγματιστική και σύγχρονη κολεξιόν ήταν το τελικό αποτέλεσμα.

Η Paloma Picasso στα μάτια του Yves Saint Laurent


©Courtesy of Saint Laurent

«Συνεχώς μιλάμε για την Betty Catroux και την Catherine Deneuve – τις δύο υπέροχες γυναίκες που καθόρισαν το έργο του Yves Saint Laurent, αλλά ξεχνάμε πως η Paloma ήταν αυτή που άλλαξε το πρίσμα του στη μόδα», εξήγησε ο Vaccarello. «Πριν την γνωρίσει ήταν λάτρης της couture –της τέλειας, αρμονικής σιλουέτας. Μετά το στιλ του άλλαξε. Εκείνη είχε μεγάλα κόκκινα χείλη και φορούσε κυρίως vintage κομμάτια. Μετά την πανδημία, ένιωσα και εγώ την ανάγκη να επαναπροσδιοριστώ, για αυτό και στράφηκα στη δύναμη της επιρροή της στον Yves».

To νέο σέξι


©Courtesy of Saint Laurent

Μπορεί το sexiness να φαίνεται το πιο εύκολο πράγμα να πετύχει κάποιος σχεδιαστής, αλλά η αλήθεια είναι πως ισχύει το αντίθετο. «Μισώ το σέξι που βλέπω έξω. Μοιάζει με αυτό που έκανα εγώ 10 χρόνια πριν», επισημαίνει τονίζοντας πως ο καθένας θα μπορούσε να δημιουργήσει κάτι σέξι, αλλά το ζητούμενο έγκειται στο να κάνει τη γυναίκα να αισθάνεται αυτοπεποίθηση και όχι απλά να φαίνεται πως προσπαθεί να σαγηνεύσει τους άλλους. Για τον Vaccarello, το νέο σέξι είναι η δυναμικότητα, η αυτοπεποίθηση και η αισθαντικότητα – εμπνέεται από τα 90s και λατρεύει να αναδεικνύει τα γυναικεία πόδια με κοντές φούστες, φορέματα και άκρως εφαρμοστά παντελόνια.

Τα 90s και ο Vaccarello


©Courtesy of Saint Laurent

Ένα πολύ μεγάλο μέρος της αισθητικής του Vaccarello έχει προέλθει από την ανατροφή του στα 90s: περιοδικά, μεγάλα ποπ κανάλια όπως το MTV, Fashion TV και περσόνες που άφησαν ιστορία στη μόδα, πέρασαν για τα καλά το glamour στο DNA του, ορίζοντας τη σημερινή σχεδιαστική του ταυτότητα. Ο ίδιος μιλάει για τα 90s σαν κάτι μοναδικό, πρωτοποριακό και super cool, που δεν μπορεί να ανταγωνιστοεί τα 70s και τα 80s που μεσουράνησε ο Yves. Φυσικά, ο ίδιος κατάφερε να ξεχωρίσει, και έτσι ο Vaccarello έχει δύο πολύ καλές αναφορές να βασιστεί – τις συλλογές του ιδρυτή του οίκου σε δύο πολύ δυνατές περασμένες δεκαετίες και τη δική του ζωή στα 90s, που μόνο καθοριστικά μπορεί να λειτουργήσει.

Originally published on vogue.co.uk

Διαβάστε επίσης | Dior SS22: Η Maria Grazia Chiuri συναντά τον Marc Bohan

Scroll to Top