O Anders Christian Madsen, κριτικός μόδας της βρετανικής Vogue, ξεδιπλώνει τις λεπτομέρειες του SS22 σόου του Anthony Vaccarello για τον Saint Laurent, μιλώντας για την επιδραστικότητα της Paloma Picasso, κόρη του Pablo Picasso και σχεδιάστρια κοσμημάτων, στο έργο του ιδρυτή του, αλλά και τον δημιουργικό επαναπροσδιορισμό του Vaccarello μετά την πανδημία.
Η επιστροφή στις πασαρέλες
Με τον εμβληματικό Πύργο του Άιφελ να φωτίζεται μαεστρικά στο background και τους καλεσμένους να δροσίζονται ελαφρά από τις σταγόνες του καταρράκτη που έβρεχε το πάτωμα του catwalk, ο Anthony Vaccarello επέστρεψε στο Paris Fashion Week με ένα σόου ωδή στη θηλυκότητα. «Ήξερα ότι μόλις καλυτερεύσουν τα πράγματα με την πανδημία, η επιστροφή των σόου θα είναι αναπόφευκτη. Η πασαρέλα είναι μέρος της μόδας. Δεν μου άρεσε που όλοι μιλούσαν για αλλαγή. Προσωπικά, πιστεύω πως απλά χρειαζόμασταν μια παύση. Αυτό είναι όλο».