Ήταν μια δημοπρασία με ένα μόνο και μόνο αντικείμενο, μια πώληση που σημείωσε ένα σημαντικό ρεκόρ. Ένα βραχιόλι Tutti Frutti του γαλλικού οίκου Cartier, με αρχική τιμή εκτίμησης τα 600-800 χιλιάδες δολάρια, πουλήθηκε από τον οίκο Sotheby’s στην τιμή των 1,34 εκ. δολαρίων. Η δημοπρασία έγινε διαδικτυακά και ολοκληρώθηκε στις 28 Απριλίου, με το Αρ Ντεκό κομμάτι να αναδεικνύεται στο ακριβότερο κόσμημα που έχει πουληθεί μέχρι σήμερα στο ψηφιακό περιβάλλον.

Με τα σκαλισμένα ρουμπίνια, σμαράγδια και ζαφείρια εμπνευσμένα από το στυλ Μουγκάλ, η σειρά Tutti Frutti ανέπτυξε μια δημιουργική γέφυρα μεταξύ δύσης και ανατολής της δεκαετία του ’30. Η ιστορία της, όμως, ξεκινά νωρίτερα, το 1901, χρονιά που η βασίλισσα Αλεξάνδρα του Ηνωμένου Βασιλείου παραγγέλνει στον Pierre Cartier ένα κολιέ εμπνευσμένο από την Ινδία με πέτρες που έχει ήδη στην κατοχή της. Σκοπός της είναι να συνδυάσει το κόσμημα με τρία φορέματα που της έχει χαρίσει η Mary Curzon, σύζυγος του τότε αντιβασιλέα της Ινδίας.
