Bridgerton ή Squid Game; Δύο μίνι σειρές που αγαπήθηκαν γρήγορα και παγκοσμίως. Δύο διαφορετικές ιστορίες κινηματογραφικής γραφής που συναντιούνται στη streaming πλατφόρμα του Netflix. Αν σας ρωτούσα, όμως, ποια από τις δύο θα «φορούσατε», τι θα επιλέγατε για το ντύσιμό σας; Τα πλουσιοπάροχα, εποχής Regency υφάσματα και μοτίβα του ολίγον πειραγμένου ιστορικά Bridgerton ή μήπως τις κάπως ρετρό, πράσινες-πετρόλ φόρμες των παικτών παιχνιδιών επιβίωσης του Squid Game;
Το ερώτημα δεν είναι στιλιστικά ρητορικό, αλλά ενδυματολογικά υπαρκτό. Αν διαλέξετε το νοτιοκορεάτικο μετα-θρίλερ, οι επιλογές σας περιλαμβάνουν λευκά παπούτσια Vans, αλλά και T–shirts με τον αριθμό του παίκτη που θα επιλέξετε εσείς στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Netflix. Αν όμως επιθυμείτε λίγο άρωμα εποχής, δεν έχετε παρά να περιμένετε μέχρι τις αρχές του 2022 για την πρώτη, εμπνευσμένη αποκλειστικά από το Bridgerton συλλογή υποδημάτων. Αποτελείται από 15 σχέδια γυναικείων και ανδρικών παπουτσιών και φέρει την υπογραφή του οίκου Malone Souliers. Το exclusive project αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Netflix και την εταιρεία παραγωγής Shondaland και αναμένεται να αποκαλυφθεί μαζί με τη δεύτερη σεζόν της σειράς.
«Το να σου χτυπάει την πόρτα το Netflix δεν είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα και γι’ αυτό ο ενθουσιασμός μας είναι τεράστιος», λέει η Mary Alice Malone, ιδρύτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια της Malone Souliers, μιλώντας στη Vogue Greece. «Είμαι φαν του Bridgerton. Επισκέπτεται το παρελθόν με ένα συναίσθημα επανάστασης και χαράς, με τον ίδιο, δηλαδή, τρόπο με τον οποίο και εγώ προσεγγίζω την υποδηματοποιία». Η συνέργεια Malone Souliers – Netflix – Shondaland δημιουργεί τις αναμενόμενες προσδοκίες και συμπεριλαμβάνεται σε ένα νεοσύστατο κεφάλαιο μόδας, ψυχαγωγίας και ποπ κουλτούρας. Οι εποχές της απλής τηλεθέασης, που μια αγαπημένη σειρά ξεκινάει και τελειώνει σε μια οθόνη, μένουν στο χθες. Η τηλεθέαση μεταμορφώνεται σήμερα σε διαδραστική καταναλωτική εμπειρία και από την απλή τοποθέτηση προϊόντων βαδίζουμε πλέον στη δημιουργία τάσεων μόδας. «Εκείνο που είναι σίγουρο είναι ότι τώρα οι πελάτες της βιομηχανίας της πολυτέλειας αναζητούν περισσότερο storytelling και εμπειρίες. Και αυτού του τύπου οι συνεργασίες μάς δίνουν την ευκαιρία να τους τις προσφέρουμε, ανοίγοντας παράλληλα στο brand νέους ορίζοντες», σημειώνει η Malone.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το Netflix συνεργάζεται απευθείας με έναν οίκο μόδας. Είχε προηγηθεί η περιορισμένη σε αριθμό κομματιών συλλογή Halston, με αφορμή την ομώνυμη μίνι σειρά του Ryan Murphy που έκανε πρεμιέρα στην ψηφιακή πλατφόρμα τον περασμένο Μάιο. Η τηλεοπτική βιογραφία του Roy Halston Frowick και των αγαπημένων του Halstonettes προσέφερε το κατάλληλο έδαφος για μια limited συλλογή 10 φορεμάτων – στιλιστική άσκηση μνήμης για τους παλαιότερους και μάθημα μόδας για τους νεότερους. Στην ιστοσελίδα του οίκου Halston θα βρείτε ακόμα ένα μπλε lurex πλισέ καφτάνι Liza (Minnelli), ένα halter ζέρσεϊ φόρεμα Lauren (Hutton) και ένα σιφόν καφτάνι Elsa (Peretti). Λίγα χρόνια νωρίτερα, το 2014, το αμερικανικό δίκτυο ABC και η δημιουργός της σειράς Scandal, Shonda Rhimes, είχαν ενώσει τις δυνάμεις τους για μια power dressing συλλογή εμπνευσμένη από τις ενδυματολογικές ανάγκες της δυναμικής κεντρικής ηρωίδας της σειράς, Olivia Pope. Αυτήν την παρήγαγε η εταιρεία The Limited, με τη βοήθεια της πρωταγωνίστριας Kerry Washington.