Η σειρά Bridgerton, η πρώτη παραγωγή της Shonda Rhimes για το Netflix που βασίζεται στην ομώνυμη σειρά βιβλίων, δεν είναι το δράμα εποχής που έχεις συνηθίσει και γι’αυτό συνεχίζει να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Με ένα diverse καστ ηθοποιών, που στους βασιλικούς και αριστοκρατικούς ρόλους δεν αποτελείται μόνο από λευκούς, με αισθησιασμό που ξεχειλίζει, αμεταμέλητο ερωτισμό και κοστούμια που δεν υστερούν σε δράμα, το Bridgerton μίλησε στην καρδιά 82 εκατομμυρίων λογαριασμών του Netflix που του χάρισαν την πρώτη θέση σε τηλεθέαση στην ιστορία της πλατφόρμας.
Η αντιμετώπιση, όμως, της μόδας, ως θεσμό που είναι ιστορικός και διαχρονικά ουσιαστικός είναι συνηθισμένη υπόθεση στη Μεγάλη Βρετανία. Ο λόγος που τα μάτια μας είναι σταθερά στραμμένα εκεί για να δούμε τι μορφή θα έχουν τα πράγματα που θα έρθουν στο μέλλον είναι πρωτοβουλίες όπως η συγκεκριμένη που τράβηξε πρόσφατα την προσοχή μου και δείχνουν την έμπρακτη υποστήριξη της μόδας με κάθε πιθανή αφορμή. Το British Fashion Council, θέλοντας να στηρίξει και να προωθήσει τη δουλειά των ανερχόμενων σχεδιαστών εν μέσω των παρόντων δύσκολων συνθηκών, συνεργάστηκε με το Netflix για ένα πρωτότυπο editorial μόδας. 3 νέοι σχεδιαστές μόδας επιλέχθηκαν για να δημιουργήσουν φορέματα εμπνευσμένα από την περίοδο και τους χαρακτήρες της σειράς Bridgerton, ενώ τον ρόλο του μέντορά τους ανέλαβε ο σχεδιαστής Richard Quinn, στον οποίο η ίδια η Βασίλισσα Ελισάβετ είχε απονείμει το 2018 το βραβείο Queen Elizabeth II Award for British Design.
Εντυπωσιασμένη τόσο από την ίδια την ευκαιρία που αξιοποιήθηκε μοναδικά για να δοθεί οργανικά φωνή σε επιπλέον ανατρεπτικά ταλέντα και να αναδειχθεί η δημιουργική μόδα όσο και από το αποτέλεσμα της δουλειάς των νέων αυτών σχεδιαστών, άδραξα την ευκαιρία και εγώ για να μιλήσω με τους 3 ανερχόμενους σχεδιαστές, να μοιραστώ τον ενθουσιασμό τους και να δώσω τη δυνατότητα μέσα και από τη Vogue Greece να γίνει περαιτέρω γνωστό το ταλέντο τους.
Aurélie Fontan
View this post on Instagram
“Είμαι σχεδιάστρια από τη Γαλλία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου και το 2018 έστησα το στούντιό μου. Εκπαιδεύτηκα ως καλλιτέχνης και σχεδιάστρια μόδας πριν αρχίσω να ασχολούμαι με το circular design και τον βιοσχεδιασμό (biodesign). Το δυνατό στοιχείο της δουλειάς μου είναι ένα υβρίδιο υψηλής ραπτικής και αυτοματισμού. Στόχος μου είναι να δώσω νέα μορφή στον τρόπο που δημιουργούμε και καταναλώνουμε τη μόδα, να εισάγω φυσικές και βιώσιμες πρακτικές στη βιομηχανία μέσα από τη βιολογία και το σχέδιο μέσω υπολογιστή.
Είμαι, επίσης, επιχειρηματίας στη βιοτεχνολογία μόδας με τη start-up μου Mykkö, η οποία κατασκευάζει δέρμα από μανιτάρια.
Μου πρότειναν να συνεργαστώ με το British Fashion Council και το Netflix για ένα editorial μόδας σχετικό με τη σειρά Bridgerton. Η θεματική ήταν εστιασμένη στο κουτσομπολιό στη σύγχρονη εποχή και στην ιδέα των σκανδάλων στην υψηλή κοινωνία, όπως αυτά που παρουσιάζονται στη σειρά. Κάνοντας έρευνα για τη συγκεκριμένη περίοδο που εκτυλίσσεται η σειρά Bridgerton, την Regency Era στην Αγγλία, και αντλώντας έμπνευση από τους χαρακτήρες της σειράς, άρχισα να διαμορφώνω σιλουέτες που θα μπορούσαν να είναι αναφορά σε εκείνη την εποχή, αλλά να έχουν και την αίσθηση του μοντέρνου. Με ενέπνευσαν σύγχρονοι σχεδιαστές, όπως ο Pierpaolo Piccioli στον οίκο Valentino που ακόμη δημιουργεί couture φορέματα, υμνώντας την πολυτέλεια και την πληθωρικότητα εκείνης της εποχής.