first-look-ανακαλύψτε-την-ss24-συλλογή-της-mcm-282434

Ο Γερμανικός luxury οίκος MCM επανεξετάζει την ιστορική του κληρονομιά για να τη μεταφέρει στο μέλλον. Η MCM, γεννημένη από ένα πνεύμα καινοτομίας και με στάση η οποία ξεπέρασε κάθε κανόνα και καθόρισε το Μόναχο τη δεκαετία του 1970, ιδρύθηκε ως η εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή γαλλική πολυτέλεια. Η εμβληματική μάρκα ενσάρκωσε το “Lenfant terrible“, δημιουργώντας τα απόλυτα αξεσουάρ για τον ασυνήθιστα αλλά με μεγάλη επιρροή πολυτελή “jetset” τρόπο ζωής της εποχής.

Για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024, η MCM δημιούργησε μια πρωτοποριακή συλλογή προσαρμοσμένη σε μια νέα γενιά πολυτελών ψηφιακών νομάδων που επιλέγουν να απορρίψουν τα τυπικά πρότυπα πολυτέλειας και να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο. Με τίτλο “Made for Movement“, τα αξεσουάρ αυτής της συλλογής επανασχεδιάστηκαν με διευρυμένη ευελιξία και πολύ λειτουργικότητα, διαθέτοντας ποικιλία καινοτόμων και αντισυμβατικών υλικών. Η Readytowear συλλογή εστιάζει σε άνετα urban αθλητικά ρούχα κατασκευασμένα από υφάσματα που δεν σχηματίζουν ζάρες, είναι έτοιμα για ταξίδια, καθώς μπορούν να φορεθούν και σε οποιαδήποτε στιγμή, σε κάθε περίσταση.

First Look: Ανακαλύψτε την SS24 συλλογή της MCM-1

Εξερευνώντας την ιστορική κληρονομιά της MCM, η συλλογή υπογραμμίζει τους σχεδιαστικούς κώδικες που αποτελούσαν τη διάσημη της υπογραφή από το 1976: το κλασικό μοτίβο Visetos αποδομείται στα εμβληματικά της μοτίβα Laurel και Diamond, στα MCM γράμματα καθώς και στο χρώμα κονιάκ. Κάθε πυλώνας ανανεώνεται μέσω μιας αλληλεπίδρασης του μεγέθους και της κλίμακας, όπου τα μοτίβα και τα γραφικά σχέδια όλης τη συλλογής, εισάγουν μια νέα οπτική ταυτότητα που στρέφει το βλέμμα της στο παρελθόν, αλλά κοιτάζει το μέλλον, αντιπροσωπεύοντας ένα σήμα ανεξαρτησίας για τον σημερινό απαιτητικό καταναλωτή που αναζητά την ποιότητα. Το αληθινό πνεύμα της εποχής!

First Look: Ανακαλύψτε την SS24 συλλογή της MCM-2

H MCM αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή πολυπλοκότητας, που αγκαλιάζει το πνεύμα της περιπλάνησης και της διαφορετικότητας, ενώ τροφοδοτεί τις απαιτητικές ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη και ψηφιακού νομά του 21ου αιώνα. Το brand παροτρύνει το κοινό να εξερευνήσει τον κόσμο χωρίς όρια, ξεκλειδώνοντας ένα νέο παράδειγμα απεριόριστων δυνατοτήτων για τις νομαδικές ψυχές του σήμερα και του αύριο, στη ζωή τους ή στο Metaverse. Επιπλέον, μέσω μιας προσεχούς κυκλοφορίας αρωμάτων με την Inter Parfums, η MCM θα συνεχίσει, επεκτείνοντας τη δέσμευσή της να συναντά και να εξυπηρετεί τον καταναλωτή της όποτε και όπου κι αν πάει.

Για να υποστηρίξει αυτή τη συλλογή, η MCM προσέλαβε τον Creative Director, Fabien Baron της Baron & Baron, NY για να μεταφράσει το πνεύμα της εκλεπτυσμένης εξέγερσης του brand σε μια νέα διαφημιστική, ψηφιακή καμπάνια.

First Look: Ανακαλύψτε την SS24 συλλογή της MCM-3

Diamant

Η νέα σειρά Diamant αναφέρεται στα πολυγωνικά διαμάντια που βρέθηκαν στο Visetos, τα οποία θυμίζουν τη σημαία της Βαυαρίας. Συμβολίζοντας την ποιότητα χωρίς συμβιβασμούς, το νέο σχέδιο διαμορφώνει το διαμάντι σε έναν χαρακτηριστικό oversized τύπο κλεισίματος. Με δέρμα και κινούμενα σχέδια Visetos, η συλλογή Diamant παρουσιάζει ένα νέο σχέδιο, ενώ διαθέτει μία εναλλακτική κατασκευή της tote bag, γεμάτη γωνίες. Είτε σε μέγεθος XXL για μοντέρνα χρήση, είτε στη μίνι δερμάτινη εκδοχή για το βράδυ, η Diamant αποτελεί το νέο έμβλημα της άρτια κατασκευασμένης συλλογής δερμάτινων τσαντών της MCM.

First Look: Ανακαλύψτε την SS24 συλλογή της MCM-4

Maxi Honors

Το Maxi Honors αντλεί έμπνευση από την κληρονομιά της MCM στη χειροτεχνία, παρουσιάζοντας τα καλύτερα υλικά κατασκευής και σχεδίασης που χαρακτηρίζουν ένα northsouth shopper σχήμα με μεγάλα, ανάγλυφα λογότυπα και στις δύο πλευρές. Από τσάντα ώμου μέχρι carry on, το σχέδιο Maxi Honors μετατρέπεται στο αγαπημένο σας clutch ημέρας όταν διπλώνεται στα δύο. Το Maxi Honors διατίθεται επίσης σε μικρότερο carrier μέγεθος για υπολογιστή.

Lauretos Canvas

Σήμα κατατεθέν της συλλογής είναι η εισαγωγή του «Lauretos», μια εκδοχή που εκσυγχρονίζει το κλασικό μοτίβο Visetos της MCM. Τονίζοντας το MCM Laurel, το νέο μονόγραμμα συνδέει το άκρο κάθε πλευράς με τα διακριτικά σχέδια κορδέλας, διαμορφώνοντας ένα καμπυλόγραμμο αποτέλεσμα με αισθητική. Το σχέδιο Lauretos αναπτύσσεται σε πολλές τσάντες ημέρας και συμβολίζει το πάθος της μάρκας για επιτεύγματα. Τα highlights της συλλογής περιλαμβάνουν παραλλαγές σε έγχρωμο επιστρωμένο καμβά, shoulder, tote, hobo, shopper και χιαστί σιλουέτες για τις γυναίκες, καθώς και μια μεγάλη ποικιλία από μικρά δερμάτινα είδη και αξεσουάρ. Επίσης, η ανδρική & unisex συλλογή είναι εξίσου πλήρης, περιλαμβάνοντας σακίδια πλάτης, totes, belt bags, messenger τσάντες, καθώς και πορτοφόλια, θήκες για κάρτες, keyholders, γούρια και ζώνες.

Lauretos Jacquard

Η MCM, ως πρωτοπόρος του Handsfree Movement, το τελευταίο σακίδιο πλάτης του οίκου συνδυάζει την μοντέρνα όψη του νέου μοτίβου Lauretos Jacquard με την πολλαπλή λειτουργικότητα και την ελαφρότητα που διακρίνει όλα τα προιόντα. Η σειρά Lauretos Jacquard έχει αναπτυχθεί σε πολλά genderless στυλ, από τσάντες ώμου και belt bags μέχρι totes και σακίδια πλάτης, καθώς και μερικά iconic ready to wear κομμάτια.

First Look: Ανακαλύψτε την SS24 συλλογή της MCM-5

Visetos Travel Line

Συνεχίζοντας τον φόρο τιμής στην κληρονομιά της, η MCM λανσάρει τη σειρά ταξιδιού, όπου απεικονίζεται το DNA της “κινητικότητας” του brand. Μέσω μιας νέας σειράς βαλιτσών και τρόλεϊ τσαντών, αναβιώνονται επιτυχημένα σχέδια τα οποία πλέον έχουν ανανεωθεί με τα μοτίβα της δάφνης και των διαμαντιών σε κλασικούς και ουδέτερους τόνους Visetos, με βελτιωμένη κατασκευή και ανθεκτικότητα.

Wander Runner

Το sneaker Wander Runner είναι ειδικά σχεδιασμένο για άνδρες και γυναίκες που ασπάζονται τον τρόπο ζωής των digital νομάδων, όπου ο κόσμος είναι ο χώρος εργασίας τους και η εξερεύνηση είναι το πάθος τους. Με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό του, αυτό το παπούτσι συνδυάζει άψογα το στυλ και την πρακτικότητα, παρέχοντας μια απαράμιλλη εμπειρία στους σύγχρονους λάτρεις της περιπέτειας. Το εμβληματικό λογότυπο MCM Laurel, συνώνυμο της διαχρονικής κομψότητας, είναι ανάγλυφο στο παπούτσι, αποτυπώνοντας την ουσία της πολυτέλειας σε κάθε βήμα. Η χρωματική παλέτα αντανακλά τις σύγχρονες τάσεις, προσφέροντας μια σειρά από κομψές επιλογές που καλύπτουν όλα τα διαφορετικά γούστα.

First Look: Ανακαλύψτε την SS24 συλλογή της MCM-6

Ο ΟΙΚΟΣ MCM ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Ο Γερμανικός luxury οίκος, MCM ανακοινώνει τη νέα στρατηγική του, αποκαλύπτοντας μια νέα ταυτότητα με βελτιωμένη σχεδιαστική “γλώσσα”, εμπειρία του καταναλωτή και παρουσίαση του τρόπου ζωής για τον «ψηφιακό» Νομά του 21ου αιώνα. Η νέα κατεύθυνση της MCM παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας στο Μιλάνο τον Ιούνιο.

Αυτή η νέα αρχή υπογραμμίζει μια νέα εποχή δημιουργικότητας, οράματος και καινοτομίας, με μια υπερσύγχρονη στρατηγική που επικεντρώνεται στην επανατοποθέτηση της MCM ως ψηφιακά καθοδηγούμενο, έξυπνο και βιώσιμο luxury brand μέσω της αναζωογόνησης των κωδικών της πολιτιστικής της κληρονομιάς και της μετατροπής του portfolio σε μια νέα, πλήρη σειρά lifestyle readytowear ρούχων και αξεσουάρ. Επικεφαλής του business direction είναι η κα. Sabine Brunner, που ανέλαβε πρόσφατα την προεδρεία της MCM Global AG. Η Sabine Brunner είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και είναι επίσης υπεύθυνη για το Creative, Category Development & Planning, Marketing, Creative Interactive Space and License & Business Development και λειτουργεί ως Brand & Commercial Officer, και αναφέρεται στην Πρόεδρο και Chief Visionary Officer (CVO), κα. Sungjoo Kim.

First Look: Ανακαλύψτε την SS24 συλλογή της MCM-7

Η κα. Tina Lutz Morris και η κα. Katie Chung, (“T&K Duo“), ηγήθηκαν και ανέπτυξαν την παγκόσμια και δημιουργική κατεύθυνση, πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της πρώτης κοινής συλλογής τους για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024. Το design Duo θα δώσει νέα ζωή στο DNA της μάρκας και θα μεταφράσει την conceptual σχεδίαση σε κουλτούρα και τρόπο ζωής για τον σημερινό Digital Nomad. Η κα. Lutz Morris ηγείται του σχεδιασμού και της δημιουργικής διεύθυνσης από το παγκόσμιο στούντιο σχεδιασμού, που εδρεύει στο Μιλάνο ως Global Creative Lead της εταιρείας. Παράλληλα, η κα. Chung εδρεύει στη Σεούλ της Νότιας Κορέας ως Creative Director και θα ηγηθεί της ανάπτυξης όλων των κατηγοριών, σε συνεργασία με την κα. Lutz Morris.

Με βάση τη νέα στρατηγική, η κα. MarieLaure Lequain ανέλαβε την θέση Chief Digital and Merchandising Officer (CDMO), και είναι υπεύθυνη για την επιτάχυνση της εμπορικής ανάπτυξης αξιοποιώντας τις ευκαιρίες της αγοράς και μεγιστοποιώντας την κερδοφορία μέσω του έξυπνου και στρατηγικού merchandising planning. Το νέο distribution μοντέλο θα αναδείξει την πρώτη ψηφιακή επιχείρηση του brand με βελτιωμένες on και οffline εμπειρίες για τους καταναλωτές μέσω του ανανεωμένου και ισχυρού storytelling. Η κα. Lutz Morris, η κα. Chung & η κα. Lequain θα αναφέρονται απευθείας στην κα Sabine Brunner. Η MCM παρουσίασε τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 στις 18 Ιουνίου στο Μιλάνο, στο επίσημο πρόγραμμα του Milano Moda Uomo.