giorgio-armani-fw22-ένα-λαμπερό-show-χωρίς-μουσική-ως-ένδε-213848
©Jason Lloy Devans

Σημάδια φωτός: ο τίτλος της φθινοπωρινής συλλογής του Giorgio Armani συμβολίζει την ελπίδα σε μια χρονική στιγμή που αυτή μοιάζει να απειλείται όλο και περισσότερο. Art deco αισθητική, αφαιρετικά prints, λαμπερές λεπτομέρειες και γραμμικότητα στις σχεδιαστικές γραμμές συνέθεσαν μια συλλογή που αν και χωρίς μουσική επένδυση – μια διακριτική ένδειξη στήριξης προς την Ουκρανία και τις δύσκολες ώρες που περνάει η χώρα μετά τη ρωσική εισβολή – διατήρησε το «ρυθμό» της. «Ο μόνος τρόπος να εκφράσω τα συναισθήματά μου ήταν μέσα από τη σιωπή. Δεν ήθελα μουσική στο σόου. Πρέπει να δείξουμε ότι δεν είμαστε χαρούμενοι, ότι κάτι τραγικό συμβαίνει», δήλωσε ο σχεδιαστής στη Vogue.

Giorgio Armani FW22: Ένα λαμπερό show χωρίς μουσική ως ένδειξη συμπαράστασης στην Ουκρανία-1
©Jason Lloy Devans

Κάθε στοιχείο της κολεξιόν βασίστηκε σε μεταλλικές λεπτομέρειες, μοτίβα και γραμμικότητα που είναι κοινά χαρακτηριστικά της art deco. Με κάθε βηματισμό των μοντέλων, οι μακριές φούστες και τα φορέματα ήταν σαν να χόρευαν πάνω τους, δημιουργώντας μακρόστενες σιλουέτες που αναδείκνυαν με λεπτότητα το σώμα. Μικρά διακοσμητικά στοιχεία και απαλά φωτεινά χρώματα προστέθηκαν στις δημιουργίες για να ενισχύσουν την κίνηση κάθε κομματιού, καθιστώντας το ιδανικό να φορεθεί από το πρωί έως το βράδυ – όλα συνδυάστηκαν με βελούδινες τσάντες, μυτερές γόβες και μπότες μέχρι το γόνατο. Αν και η art deco χρησιμοποιεί σημαντικές επιρροές από τριγωνικά σχήματα και σχέδια, η συλλογή ήταν ταυτόχρονα μοντέρνα και λιτή.

Giorgio Armani FW22: Ένα λαμπερό show χωρίς μουσική ως ένδειξη συμπαράστασης στην Ουκρανία-2
©Jason Lloy Devans
Giorgio Armani FW22: Ένα λαμπερό show χωρίς μουσική ως ένδειξη συμπαράστασης στην Ουκρανία-3
©Jason Lloy Devans

Στην ανδρική συλλογή του οίκου, η διακριτική σοφιστικέ διάθεση διατηρήθηκε. Τα υφάσματα που χρησιμοποιήθηκαν για κάθε σχέδιο αποτελούνταν από βελούδο και κασμίρι και χρωματίστηκαν με βάση τη σκούρα χρωματική παλέτα, στις αποχρώσεις μπλε, γκρι, μαύρο και μερικές δόσεις πράσινου. Η προσέγγιση των παντελονιών και των blazers αφορούσε την άνεση και τη μινιμαλιστική λάμψη, που αγκάλιαζε απαλά τους ώμους και τους γοφούς – δίνοντας έναν νέο τόνο στη φιγούρα του “Armani man”. Παρά την ελαφρώς oversized εφαρμογή τους, τα ρούχα δεν στερήθηκαν ούτε στο ελάχιστο την κομψότητα και την πολυτέλεια της κλασικής Armani αισθητικής. Αξεσουάρ όπως  παπούτσια, μεταξωτές γραβάτες και αρχιτεκτονικές τσάντες συμπλήρωσαν τις εμφανίσεις μαεστρικά και με χαρακτήρα.