Η θητεία του Alessandro Michele στον Gucci συνδέεται άμεσα με τις ιστορίες και τους χαρακτήρες: το μονοπάτι που έχει ακολουθήσει για να παρουσιάσει το δικό του όραμα για τον οίκο Gucci είναι μια ατελείωτη αφήγηση, με πολλούς πρωταγωνιστές και ιδιαίτερα χρώματα.
Πηγή έμπνευσης για την καμπάνια Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 δεν ήταν το σύμπαν της μυθολογίας, αλλά η διαπολιτισμική έρευνα, που οδήγησε τον Alessandro Michele στην αρχή του Prêt-à-Porter και τις εντυπωσιακές εικόνες των δεκαετιών που ακολούθησαν.
Στις φωτογραφίες του Glen Luchford «η μόδα στην ready-to-wear εκδοχή της γίνεται ο πρωταγωνιστής, όπως θα μπορούσε να είχε συμβεί πριν από 30 χρόνια, όταν οι μεγάλοι τίτλοι στα εξώφυλλα ήταν αφιερωμένοι στα εντυπωσιακά σχέδια, στα χρώματα και στα υφάσματα της εποχής» αναφέρει ο οίκος.
Η #GucciPrêtÀPorter συνεχίζει να εμπνέει, όπως και το fashion show του οίκου για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019, το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό εκατοντάδες LED φώτα σε κεντρικό κτίριο του Μιλάνου. Ο κριτικός μόδας της Vogue, Anders Christian Madsen, παρομοίασε το σκηνικό με μια «συνεχή ανατροπή των πληροφοριών και των εντυπώσεων που λαμβάνουμε κάθε μέρα και κάθε δευτερόλεπτο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», με τον Michele να συμπληρώνει στη Vogue: «Οι νέες γενιές πρέπει να οπλιστούν με γνώση και να υπερασπιστούν την ομορφιά της. Προσωπικά, πάντα προσπαθώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου ενάντια σε εκείνους που θέλουν να πάρουν μακριά τη γνώση και τον πολιτισμό. Έχω έναν φόβο ότι η ομορφιά εξαφανίζεται. Η ομορφιά της γνώσης που είχαμε κατακτήσει στο παρελθόν».