Αυτή την εορταστική σεζόν, ο γερμανικός οίκος μόδας MCM γιορτάζει τα Χριστούγεννα ως την εποχή όπου η συντροφικότητα παίρνει την απόλυτη διάσταση. Το έτος που πέρασε μας δίδαξε την αξία της συντροφικότητας μέσα από το ψηφιακό κόσμο. Φέτος, ερχόμαστε κοντά, αυτή τη φορά όμως μέσα από τη προσωπική επαφή, καθώς προετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε μαζί τα Χριστούγεννα. Η digital καμπάνια αποτελεί συνδυασμό της ξεγνοιασιάς με την αισιοδοξία, επιδεικνύοντας τη μαγεία και τη δύναμη της ανθρώπινης σύνδεσης.
Η εορταστική καμπάνια του οίκου για το 2021 περιλαμβάνει μια ομάδα creators από όλο τον κόσμο, όπως τον TikTok superstar και επιχειρηματία Josh Richards, την καταξιωμένη ηθοποιό Savannah Lee Smith η οποία πρωταγωνιστεί στο νέο Gossip Girl, τη Mona Matsuoka, fashion-model με καταγωγή από την Ιαπωνία και την Αμερική, οι οποίοι με κινητήρια δύναμη την αγάπη έρχονται κοντά για να γιορτάσουν μαζί με τον πιο playful τρόπο.
Ως κομμάτι της ιστορίας του brand, η MCM γιορτάζει 45 χρόνια παγκόσμιας κληρονομιάς σε διεθνές επίπεδο, αποκαλύπτοντας το νέο, ανανεωμένο logo Cubic Monogram, το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία για τη συγκεκριμένη καμπάνια. Με πολυδιάστατη αισθητική, την οποία οραματίστηκε και δημιούργησε ο global creative officer του οίκου, Dirk Schönberger, το νέο έμβλημα διαφέρει από κάθε άλλη δημιουργία του οίκου, δίνοντας νέα ερμηνεία στο θρυλικό χαρακτήρα του.
Το σχέδιο αποτυπώνει μια οφθαλμαπάτη, όπου η αρχή και το τέλος αποτελούν ασαφείς έννοιες. Έτσι, μέσα από την απροσδιοριστία, τιμάται η έννοια του χρόνου σε ένα έτος, το οποίο είναι ορόσημο στην ιστορία του οίκου. Οι creators παρουσιάζονται με το νέο μοτίβο Cubic Monogram, το οποίο αποτελεί το επίκεντρο της εορταστικής καμπάνιας, καθώς εμφανίζεται σε ποικίλες παραλλαγές, με μια σειρά από χρωματικές αποχρώσεις, υφές και υλικά.
*Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές Νοέμβρη στη boutique MCM, Ξάνθου 2 & Αναγνωστοπούλου, Κολωνάκι, Αθήνα, στα πολυκαταστήματα Attica και στα καταστήματα Καλογήρου.