η-penelope-cruz-μιλά-για-την-πρεμιέρα-έκπληξη-με-τ-307354

Ακόμα και στα Chanel shows, το κοινό δύσκολα θα χειροκροτήσει και θα ζητωκραυγάσει πριν το πρώτο look. Αυτό συνέβη και στο catwalk Fall 2024 στο Παρίσι. Οι λόγοι; Penélope Cruz, Brad Pitt και μια quilted μαύρη Chanel τσάντα με αλυσίδα. Οι δύο βραβευμένοι με Όσκαρ ηθοποιοί ενώθηκαν για πρώτη φορά στην καριέρα τους για να δημιουργήσουν ένα μίνι φιλμ όπου η Chanel bag παίζει καθοριστικό αλλά σιωπηλό ρόλο. Αυτό το πρωινό το φιλμ έκανε πρεμιέρα πριν ξεκινήσει το show. Σκηνοθετημένο από τους Inez & Vinoodh, είναι ένας φόρος τιμής στο κλασικό A Man and a Woman του 1966 με τους Anouk Aimée και Jean-Louis Trintignant να υποδύονται δύο γονείς που έχουν χάσει τους συζύγους τους και συναντιούνται στο σχολείο των παιδιών τους. Αυτή η συνάντηση ξεκινά μια σειρά γεγονότων από την ένταση που δημιουργεί η αμοιβαία έλξη τους,

Το φιλμ του οίκου Chanel εστιάζει σε μια σκηνή-κλειδί της ταινία όπου οι δύο πρωταγωνιστές κάθονται ο ένας απέναντι στον άλλο στο εστιατόριο ενός ξενοδοχείου στο Deauville. Στην αυθεντική σκηνή η Chanel τσάντα της Anouk Aimée είναι τοποθετημένη από τον σκηνοθέτη Claude Lelouch ανάμεσά τους. Αυτή η κίνηση επαναλαμβάνεται και στο φιλμ της Cruz με τον Pitt. Στη νέα εκδοχή βλέπουμε την Rianne Van Rompaey να υποδύεται την σερβιτόρα την οποία η Cruz ρωτά αν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια.

Στην ταινία του Lelouch ήταν ο Jean-Louis Trintignant που έκανε την ερώτηση, στην Chanel όμως οι ρόλοι αντιστρέφονται. Όπως εξηγούν οι Inez & Vinoodh: “η πολυπλοκότητα μεταξύ των δύο γυναικών που είναι και το κεντρικό θέμα σε όλα όσα κάνουμε για την Chanel, ενθαρρύνει την απόφαση της Penélope να κάνει την πρώτη κίνηση”

Η μουσική που έπαιξε μόλις ξεκίνησε το show ήταν το Sexy Boy από Air. Όσο για την τσάντα ανάμεσα στους Cruz και Pitt, η Viard λέει: “είναι ένα αντικείμενο πόθου που εγείρει όνειρα, που με κάνει να ονειρεύομαι. Μου αρέσει να την αγγίζω όπως μου αρέσει και η διαδικασία της δημιουργίας της, η κινηματογραφική της διάσταση”.

Ο Brad Pitt δεν κατάφερε να ταξιδέψει στο Παρίσι καθώς εργάζεται για μια ταινία γύρω από τον κόσμο της Formula 1. Ωστόσο η Penélope Cruz ταξίδεψε στο Παρίσι για να παρακολουθήσει αυτό το project.

Παρακάτω όσα είπε η Cruz για το νέο της ρόλο.

Λοιπόν Penélope, αυτή ήταν η πρεμιέρα του τελευταία σου φιλμ. Το κοινό της Chanel χειροκροτούσε και ζητοκραύγαζε, αυτό είναι καλό σημάδι.

“Ήταν μια τόσο όμορφη στιγμή να παρακολουθήσω την ταινία με κοινό. Την έχω δει ήδη πολλές φορές αλλά μόνη μου στο σπίτι. Και πιστεύω πως οι Inez & Vinoodh έκαναν κάτι απίστευτο. Το A Man and a Woman είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες και ο Claude Lelouch από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες. Όπως και η Anouk Aimée μια από τις αγαπημένες μου ηθοποιούς, είναι τόσο όμορφη, ένα fashion icon. Οπότε το να μπορέσω να είμαι μέρος αυτού του project, αυτής της ταινίας, του Deauville Festival, της σχέσης μεταξύ Deauville και Chanel και μεταξύ Gabrielle και Deauville. Υπάρχουν τόσες πλευρές και είναι όλες τόσο όμορφες και αληθινές.

Μετά την προβολή του φιλμ και το χειροκρότημα, τα μοντέλα εμφανίστηκαν σε ένα backdrop με σκηνές των Ιnez & Vinoodh, ανάμεσά τους εσύ και ο Brad να περπατάτε στην παραλία. Αυτή η τοποθέτηση της συλλογής μπροστά από το συγκεκριμένο σημείο λειτούργησε.

Ναι! Το να βλέπεις τις σκιές των κοριτσιών καθώς περπατούσαν και μετά πιο πίσω τις δικές μας φιγούρες στην παραλία.

Λοιπόν αυτή είναι η πρώτη φορά που συναντιέστε με τον Pitt στη μεγάλη οθόνη, παρόλο που και οι δύο παίζατε στο The Counselor του Ridley Scott.

Ναι είχαμε συναντηθεί σε κάποιες αναγνώσεις του The Counselor. Και τον έχω δει αρκετές φορές στα Όσκαρ, στο πάρτυ του Guy Oseary, και μαζί με τον σύζυγό μου είχαμε δειπνήσει μαζί του πριν πολλά χρόνια, οπότε τον ήξερα πολύ λίγο. Το γύρισμα με την Chanel κράτησε δύο ημέρες και περάσαμε υπέροχα. Όλοι ευχηθήκαμε να είχαμε λίγο παραπάνω χρόνο εκεί. Αλλά και εκείνος γυρίζει μια ταινία τώρα, με τον σύζυγό μου μάλιστα. Αλλά πέρασα πολύ ωραία δουλεύοντας με τον Brad.

Ήρθε και ο Claude Lelouch στο γύρισμα;

Ναι και ήταν πολύ ιδιαίτερο. Είχα την ευκαιρία να του πω πόσα σημαίνει η δουλειά του για εμένα. Ειδικά το A Man and a Woman. Ήρθε με ένα απίστευτο αυτοκίνητο φορώντας ένα racing jacket, έμοιαζε σαν χαρακτήρας από ταινία.

Μια από τις κεντρικές σκηνές της ταινίας του Lelouch και του Chanel film είναι όταν οι δύο πρωταγωνιστές κάθονται ο ένας απέναντι από τον άλλο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου. Μια σκηνή φορτισμένη από την αμοιβαία έλξη και με την τσάντα να βρίσκεται ανάμεσά τους

…Θυμάμαι να παρακολουθώ την ταινία ως έφηβη και η τσάντα ποτέ δεν τραβούσε την προσοχή από όσα συμβαίνουν σε αυτό το δωμάτιο. Είναι όμως ένα σέξυ στοιχείο και ανήκει σε αυτό τον κόσμο και σε αυτή τη μαγεία που ο Claude δημιούργησε ανάμεσα σε αυτό το ζευγάρι. Είναι πολύ συμβολικό! Και θυμάμαι να νιώθω όλα αυτά τα συναισθήματα και να σκέφτομαι πως μια ημέρα θα ήθελα να αποκτήσω και εγώ μια!

Φαντάζομαι πως πλέον έχεις περισσότερες από μια: η σχέση σου με τον οίκο είναι πραγματικά μακροχρόνια.

Ναι. Το πρώτο μου show που παρακολούθησα από κοντά ήταν το 1999. Τότε συνάντησα την Elsa Heizmann και τον Karl και τόσους ανθρώπους. Πάντα με έκαναν να νιώθω μέλος της οικογένειας της Chanel. Και δεν το λέω απλά για να το πω. Ξέρετε πόσο ευγενικοί είναι και πόσο επαγγελματικό ήθος έχουν, το σεβασμό που τρέφουν για κάθε πρόσωπο σε κάθε τμήμα. Πάντα μου αρέσει να πηγαίνω στο στούντιο την μέρα ή το βράδυ πριν το show για να δω τι έχουν δημιουργήσει. Κανείς εκεί δεν κοιτάζει το ρολόι του και δεν σκέφτεται πότε θα φύγει. Οι μοδίστρες δουλεύουν εκεί 30 με 40 χρόνια και αν πιστεύουν πως κάτι δεν είναι απόλυτα τέλειο, δεν θα πάνε για ύπνο μέχρι να νιώσουν ικανοποιημένες. Σαν η Chanel να είναι το μωρό τους. Ή αν πας στο Le19m κτίριο και δεις τον artisanal τρόπο που εργάζονται, την προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, όχι μόνο στην couture αλλά σε κάθε συλλογή. Για εμένα είναι κάτι που ο κόσμος της μόδας δεν μπορεί να χάσει, δεν υπάρχουν αρκετοί οίκοι που μπορούν να το κάνουν ακόμα.

 Υπάρχει παραλληλισμός ανάμεσα στο να φτιάνεις ένα ρούχο και μια ταινία;

Ακριβώς. Είναι πολύτιμο. Όπως ο Pedro (Almodovar) θα έκανε μια ταινία. Υπάρχουν ρίζες και πολλές πλευρές και κάθε λεπτομέρεια μετράει. Οπότε έτσι δουλεύουν για να εκφράσουν το απίθανο ταλέντο της Virginie και πριν του Karl και πιο πριν της Gabrielle. Χρειάζεται σκληρή δουλειά, αφοσίωση και ταλέντο. Νιώθω όπως όλοι τους με το να είμαι μέρος αυτής της οικογένειας: ένα δυνατό και αληθινό συναίσημα του να θέλεις να προσφέρεις.

Wow Penélope. Δεν έχω πάρει ποτέ συνέντευξη από κάποιον που συνεργάζεται με ένα fashion brand, ο οποίος να γνωρίζει τόσο καλά την ιστορία του.

Ha! Και οι φίλοι μου στη Chanel γελάνε με αυτό. Και λένε “αν έχουμε αμφιβολία για την προέλευση ενός κομματιού θα σε καλέσουμε”. Ξέρετε το 2019 ήμουν guest editor της Vogue Spain και φωτογραφίσαμε δύο εξώφυλλα με τον Peter Lindbergh αφιερωμένα στον Karl Lagerfeld. Υπήρχαν φορτηγά από το Παρίσι στην Ισπανία με αρχειακά κομμάτια. Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης μιλούσαμε για τον Karl, αλλά δεν είχαμε ιδέα πόσο άρρωστος ήταν. Και το βράδυ πέθανε. Τον αγαπούσαμε πολύ. Έχω μοιραστεί απίστευτες ιστορίες μαζί του. Και πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ στον κόσμο κάποιον καλύτερο από την Virginie για να ακολουθήσει τα βήματά του. Τα πηγαίνει τέλεια. Κάνει απίστευτη δουλειά μένοντας ο εαυτός της και παράλληλα διατηρώντας 100% την ουσία της Chanel.