Το 2020 είδαμε την πρώτη (απροσδόκητη) συνεργασία μεταξύ Jimmy Choo και Timberland, δύο brands που αν και εξειδικεύονται στα παπούτσια υπηρετούν τελείως διαφορετική αισθητική. Με έμφαση στις αντιθέσεις τους ωστόσο, παρουσίασαν μια capsule συλλογή με σχέδια που έγιναν talk of the town, και τώρα φαίνεται να κάνουν το ίδιο, ενώνοντας ξανά τις δυνάμεις τους για τον «δεύτερο γύρο».
Με στοιχεία από το glam aesthetic του οίκου Jimmy Choo αλλά και το work and outdoor όραμα της Timberland, η νέα capsule συλλογή που δημιούργησαν εμπνέεται από την πόλη της Νέας Υόρκης και παίρνει σάρκα και οστά μέσα από το πρίσμα της Sandra Choi, creative director του Jimmy Choo.