Ποτέ τα 70s δεν ήταν τόσο επίκαιρα. To καφέ ζει την απόλυτη αναγέννηση στις ανοιξιάτικες/καλοκαιρινές συλλογές των μεγάλων οίκων και αυτό γιατί, πέρα από το ότι είναι ζεστό, οι αποχρώσεις του ταιριάζουν σε κάθε τόνο επιδερμίδας.
Ανέκαθεν οι γήινοι τόνοι αποτελούσαν συνώνυμο του κλασικού στυλ και της διακριτικής θηλυκότητας. Οι μπεζ καπαρτίνες Burberry δεν θα φύγουν ποτέ από τη μόδα, γι’ αυτό και ο Riccardo Tisci φρόντισε να “κατοχυρώσει” το χρώμα στα κεκτημένα του διάσημου βρετανικού οίκου, λέγοντας χαρακτηριστικά στην παρουσίαση της πρώτης συλλογής υπό την καλλιτεχνική του διεύθυνση: «Το μπεζ είναι ένα χρώμα που ανήκει στον οίκο – είναι δικό μας».
Από το σαμπανιζέ μπεζ, το δροσερό της άμμου, το γλυκό καφέ της καραμέλας και το βαθύ του εσπρέσο, κάθε απόχρωση του καφέ επέστρεψε δυναμικά στις φετινές πασαρέλες, είτε μιλάμε για το σικ vintage φόρεμα Valentino με το τυπωμένο λογότυπο στο πάνω μέρος του είτε για το elegant ταμπά κοντό παντελόνι από την τελευταία συλλογή της Max Mara – ένας ύμνος στους τόνους της γης.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο το διαφανές αδιάβροχο Fendi από βινύλιο με τις τεράστιες δερμάτινες ταμπά τσέπες που φόρεσε η Adwoa Aboah στην πασαρέλα του ιταλικού οίκου στο Μιλάνο έκλεψε όλες τις εντυπώσεις, όπως και το σικάτο κοστούμι Rochas σε απαλό μπεζ. Από την άλλη, ο οίκος Prada μας θύμισε την αισθησιακή κομψότητα που αποπνέει μια ταμπά βερμούδα.
Στο μυαλό της πλειοψηφίας το καφέ είναι δύσκολο να συνδυαστεί με άλλα χρώματα. Το αιώνιο στυλιστικό δίλημμα αν ταιριάζει με το μαύρο αποτελεί παρελθόν, αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στη Resort 2019 συλλογή Balenciaga.