Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ μιλά αποκλειστικά στη Vogue Greece Νοεμβρίου που κυκλοφορεί την Κυριακή 26 Οκτωβρίου για την επικείμενη θητεία της ως η πρώτη γυναίκα Πρέσβης των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα, τις προσδοκίες και τις φιλοδοξίες που ακολουθούν τον απαιτητικό ρόλο της.«Είμαι τρομερά ενθουσιασμένη – αυτό είναι κάτι που τα μικρά κορίτσια ονειρεύονται. Το βρίσκω εκπληκτικό ότι εκπροσωπώ τη χώρα μου και συγκεκριμένα ότι την εκπροσωπώ στην Ελλάδα», δηλώνει στη συνέντευξή της στην Ηλιάνα Μάγρα.
Η Vogue Greece Νοεμβρίου συναντά επίσης αποκλειστικά την διεθνή και πολλά υποσχόμενη πρωταγωνίστρια της Μεγάλης Χίμαιρας Fotinì Peluso, η οποία μιλά στον Βλάση Κωστούρο για τις ελληνικές ρίζες της που καθορίζουν την προσωπικότητά της αλλά και τον ρόλο-πρόκληση που αναλαμβάνει φέτος στην τηλεοπτική μεταφορά του μυθιστορήματος του Μ. Καραγάτση. Η Fotinì Peluso πρωτοδιάβασε τη Μεγάλη Χίμαιρα στο λύκειο, έκτοτε όμως ανακάλυψε πολλές άλλες πλευρές σε αυτό το χαρακτήρα. «Την ξαναδιάβασα με αφορμή τη σειρά και είχε άλλη γεύση, άλλη ωριμότητα. Βρήκα μέσα της τις δικές μου εφηβικές ανησυχίες για τη γυναικεία ελευθερία, την ανάγκη να σπάσω τα τείχη γύρω μου. Ένιωθα πάντα ανήσυχη, σε σύγκρουση με τον εαυτό μου, όπως η Μαρίνα που υποδύομαι. Επίσης, τη σχέση της με το σεξ, την τεράστια θέληση για ανακάλυψη τα καταλαβαίνω απόλυτα. Γιατί η σεξουαλικότητα της γυναίκας παραμένει περίπλοκη, συχνά περιορισμένη από την κοινωνία, πάντα κάτω από κριτικό βλέμμα. Παραμένει ταμπού», περιγράφει.
Όταν πρωτοσυνεργάστηκαν πριν 20 χρόνια στην τηλεοπτική σειρά Η τελευταία παράσταση, για τη ζωή της Έλλης Λαμπέτη, η Μαρίνα Καλογήρου και ο Δημήτρης Μοθωναίος δεν ήξεραν ότι υπήρχε κάτι που θα τους έδενε ακόμα περισσότερο: η σεξουαλική κακοποίηση όταν ήταν παιδιά. Τώρα αναλαμβάνουν δράση, δημιουργώντας μια οργάνωση με ευγενείς σκοπούς υπέρ των παιδιών. «Είδα την εξομολόγηση της Μαρίνας και της τηλεφώνησα αμέσως. Διαπιστώσαμε πως ο αριθμός των μηνυμάτων που λάβαμε ήταν τεράστιος και πως όλο αυτό έχει ξεφύγει πια από μια “προσωπική υπόθεση”. Μου είπε πως ήταν αποφασισμένη να κάνει κάτι και της απάντησα πως θα είμαστε μαζί σε αυτό», δηλώνει ο Δημήτρης Μοθωναίος στη Γεωργία Φέκου. «Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη ντροπή. Τα παιδιά δεν μπορούν εύκολα να μιλήσουν μέσα στο σπίτι, γιατί οι θύτες τα εκφοβίζουν, τους δημιουργούν ενοχές ή συνεξάρτηση. Αν καταφέρουν να μιλήσουν, από την άλλη, επανατραυματίζονται λέγοντας τις ιστορίες τους ξανά και ξανά, γιατί τα πρωτόκολλα διαχείρισης αυτών των περιστατικών υστερούν. Ένα βασικό κλειδί σε αυτό είναι η εκπαίδευση· παντού, στα σχολεία, στους γονείς, στους εκπαιδευτικούς. Αυτές οι αλλαγές πρέπει να γίνουν και θα γίνουν στο πλαίσιο της οργάνωσης», εξηγεί η Μαρίνα Καλογήρου γι’ αυτό το νέο εγχείρημα.
Η νέα γενιά του θεάτρου και της τηλεόρασης, συστήνεται στο κοινό της Vogue Greece. Ελίζα Σκολίδη, Γιάννης Τσουμαράκης, Μελισσάνθη Μάχουτ, Γεωργία Μεσαρίτη, Κώστας Νικούλι, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, μιλούν στο Βλάση Κωστούρο και την Γεωργία Φέκου για τα όνειρα, τις επιθυμίες και την αναμέτρηση με τα όριά τους που απαιτεί το ταξίδι της υποκριτικής τέχνης.
Η Josephine Ann Endicott, στενή συνεργάτιδα της θρυλικής Γερμανίδας Pina Bausch που άλλαξε τον σύγχρονο χορό και μέλος της αρχικής διανομής του εμβληματικού έργου Kontakthof, αναβιώνει ξανά τη μαγεία του στην Αθήνα. Η Ξένια Γεωργιάδου μίλησε μαζί της για αυτό το έργο που πλέον είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. «Στην πραγματική ζωή δεν βλέπουμε πια πολλή ευαισθησία, στη σκηνή όμως υπάρχει άφθονη. Όπως υπάρχει και επιθετικότητα, όμως το Kontakthof είναι ιδιαίτερο, γιατί στηρίζεται στους ανθρώπους και στην αλήθεια τους. Ίσως το έργο είναι πιο επίκαιρο τώρα απ’ ό,τι όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, γιατί πλέον ζούμε σε μια εποχή που δεν υπάρχει χώρος για ιδιαιτερότητα, για ξεχωριστές προσωπικότητες· οι καιροί επιτάσσουν να είμαστε όλοι ίδιοι».
Ο πρωταγωνιστής του Babygirl Harris Dickinson, αφού κατέκτησε το κοινό με τις ερμηνείες του και τις καρδιές των γυναικών, τώρα με την ταινία του Urchin που διακρίθηκε στις Κάννες, πρόσθεσε άλλον έναν τίτλο στο βιογραφικό του: σεναριογράφος – σκηνοθέτης. «Δεν έχω αγχωθεί ποτέ περισσότερο στη ζωή μου», ομολογεί. «Ήμουν τρομοκρατημένος. Ένιωθα ότι θα κατέρρεα δέκα λεπτά πριν μπούμε στην αίθουσα», περιγράφει σε συνέντευξή του στη Vogue.
Οι συντάκτριες της Vogue Greece τοποθετούν τους πιο γοητευτικούς άντρες της μεγάλης και της μικρής οθόνης στο μικροσκόπιο. Γιατί αρέσουν τόσο οι Austin Butler, Adrien Brody, Paul Mescal, Jacob Elordi, Tom Hardy; Η απάντηση στις σελίδες του τεύχους Νοεμβρίου, μαζί με ένα πλούσιο αφιέρωμα στη μόδα και στην ομορφιά του σύγχρονου άντρα.
Τέλος ο Filep Motwary συναντά ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα στη σύγχρονη κινεζική μόδα, την Uma Wang, που ξεχωρίζει για την εκλεπτυσμένη και βαθιά τεχνική προσέγγιση στο ανθρώπινο σώμα, καθώς και για την ικανότητά της να συνδέει την πολιτιστική κληρονομιά της με τη σύγχρονη δυτική αισθητική. «Οι κινεζικές ρίζες μου είναι το θεμέλιο για ό,τι κάνω», σημειώνει η δημιουργός. «Εισχωρεί στη δουλειά μου ασυνείδητα, ορίζοντας την αισθητική μου, προδίδοντας τον σεβασμό μου για τις υφές και την καταλυτική σημασία του χρόνου πάνω στα παλιά υφάσματα», εξηγεί.
Μην χάσετε τη Vogue Greece Νοεμβρίου που κυκλοφορεί την Κυριακή 26 Οκτωβρίου με την Καθημερινή.




