μην-χάσετε-τη-vogue-greece-νοεμβρίου-αυτή-την-κυρ-197849

Το συλλεκτικό τεύχος της Vogue Greece Νοεμβρίου, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή 31/10 με την Καθημερινή, γράφει ιστορία με το πρώτο της σόλο ανδρικό εξώφυλλο. Ο Jared Leto, στο πιο απρόβλεπτο cover story της καριέρας του, ποζάρει στον φακό του Chris Colls και μιλάει εκ βαθέων στη Sarah Bailey για το εκκεντρικό στιλ του, τη νέα του ταινία, House of Gucci, το iconic συγκρότημα του 30 Seconds to Mars και την αγωνίστρια μητέρα του.

©Chris Colls
1/2
Native Share

Ακόμα, η θρυλική Γαλλίδα σταρ του σινεμά και του θεάτρου, Isabelle Huppert, λίγες μέρες πριν βρεθεί στη σκηνή της Στέγης, πρωταγωνιστώντας ως Αμάντα στον «Γυάλινο Κόσμο» του Tennessee Williams, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του διάσημου Ivo Van Hove, μίλησε στο Βλάση Κωστούρο.

-Έχετε παίξει τόσο πολλούς ρόλους, που αναρωτιέμαι αν διαρκώς υποκρίνεστε κάτι. Ας πούμε, τώρα ερμηνεύετε τον ρόλο της συνεντευξιαζομένης; 

Δεν θα το έλεγα. Όταν τελειώνω έναν ρόλο, τον αφήνω πίσω μου. Σχεδόν τον ξεχνάω.

-Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. 

Σε καμία περίπτωση δεν έχω αφήσει έναν ρόλο να επηρεάσει τη ζωή μου. Πώς θα έμπαινα σ’ έναν καινούργιο αν κουβαλούσα ακόμα τους παλιούς; Ως θεατής μπορεί να έχω επηρεαστεί από ρόλους άλλων, αλλά ως ηθοποιός δεν φέρω τίποτα από τους χαρακτήρες που έχω υποδυθεί. Θα έχανα αυτό που είμαι.

-Ποια είστε λοιπόν; 

Θα έλεγα ότι είμαι ένας γλυκός άνθρωπος. Ναι, το πιστεύω βαθιά αυτό. Είμαι γλυκιά και λίγο… πώς να το πω; Εντάξει, δεν είμαι και τόσο γλυκιά όταν πρόκειται για τη δουλειά μου. Ξέρετε, κάτι που χαρακτηρίζει τον τρόπο που δουλεύω είναι ότι δεν μου αρέσει να τα παρατάω. Αυτό κάποιες φορές μπορεί να με κάνει στα μάτια των άλλων να φαίνομαι σκληρή ή απαιτητική.

-Στο άκουσμα της είδησης ότι έρχεστε ξανά στην Ελλάδα, οι θαυμαστές σας εδώ ενθουσιάστηκαν. 

Χαίρομαι πολύ γι’ αυτό. Έχω μια σταθερή θεατρική παρουσία στη χώρα σας και το απολαμβάνω κάθε φορά. Ξέρω ότι με αγαπάτε. Όταν σκέφτομαι την Ελλάδα, ο νους μου πάει στον Γιώργο Λάνθιμο. Είναι σπουδαίος σκηνοθέτης.

-Θα συνεργαζόσασταν μαζί του; 

Φυσικά. Και ποιος δεν θέλει να συνεργαστεί με τον Λάνθιμο;

©Javier Biosca
2/2
Native Share

Η μούσα του  Pedro Almodóvar, Rossy De Palma, συνάντησε τη Χριστίνα Πολίτη στη Μαδρίτη και συζήτησαν για τις Παράλληλες Μητέρες και πολλά άλλα. «Οι Παράλληλες μητέρες είναι ένα αριστούργημα. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για την πιο σοβαρή ταινία του Pedro. Έχει θέμα τη ζωή των μανάδων που μεγαλώνουν μόνες τα παιδιά τους και καταπιάνεται με σοβαρά θέματα που απασχολούν την Ισπανία. Εγώ υποδύομαι μια παλιά φίλη της Penélope, που είναι και λίγο ερωτευμένη μαζί της, αλλά εκείνη κάνει πως δεν το καταλαβαίνει. Δεν θα πω περισσότερα, πρέπει να τη δείτε και να την απολαύσετε, δεν θέλω να κάνω spoiler. Δεν πρόλαβε πάντως να βγει και ήδη προκάλεσε σκάνδαλο, όταν το Instagram κατέβασε από τους λογαριασμούς μας την αφίσα της ταινίας με τη γυναικεία θηλή. Αν είναι δυνατόν να θεωρείται ακατάλληλο το στήθος μιας μητέρας που θηλάζει! Γιατί δεν γίνεται το ίδιο τότε και με τους άνδρες που ποζάρουν με το στήθος γυμνό; Αυτοί δεν έχουν θηλές; Τέλος πάντων, τελικά μας βγήκε σε καλό, γιατί ζή τησαν συγγνώμη», λέει μεταξύ άλλων.

«Δεν ξέρω, αλλά δεν έχει σημασία. Εγώ τον Pedro είναι σαν να τον έχω “καταπιεί”», συνεχίζει γελώντας. «Τον κουβαλάω παντού μαζί μου. Τον γνώρισα όταν ήρθα στη Μαδρίτη, στα 19 μου, με το ποπ συγκρότημά μου Lο Peor Possible [σ.σ.:Ό,τι χειρότερο], ώστε, αν δεν αρέσαμε, να μη μας ζητάνε τα ρέστα! Ήταν τα τελευταία χρόνια του κινήματος Movida Madrilena, μετά την κατάρρευση του φρανκικού καθεστώτος, τότε που οι γυναίκες ήταν πραγματικά ανεξάρτητες και ελεύθερες. Εμφανιζόμασταν σε ένα μπαρ φίλων –όπου γνώρισα και όλους τους μετέπειτα φίλους μου– και τα λίγα χρήματα που κερδίζαμε τα μοιραζόμασταν τα εννέα άτομα της μπάντας. Ο Pedro ερχόταν και μας έβλεπε, γιατί του αρέσαμε πολύ. Είχε μόλις τελειώσει την ταινία Dark Habits και όλοι προσπαθούσαν τότε να τον προσεγγίσουν και να μπουν στον κύκλο του. Εγώ όμως δεν ήθελα να τον ενοχλήσω κι έτσι έβαλα στόχο να τον γοητεύσω, να τον αποπλανήσω! Έγινα λοιπόν κάπως μυστηριώδης, το αντίθετο απ’ αυτούς που έτρεχαν πίσω του φωνάζοντας “Pedro, Pedro”».

Στις σελίδες της Vogue Greece Νοεμβρίου 44χρονος Erdem Moralioğlu που επί 17 χρόνια δημιουργεί ρούχα που διατηρούν την αξία τους συνάντησε τον Filep Motwary και μίλησε μαζί του για την αξία της διαχρονικότητας στη μόδα και τη νέα του συλλογή. Τον Erdem τον εμπνέουν ο κλασικός χορός, το σινεμά του Hitchcock, η μητέρα του και η δίδυμη αδελφή του. «Γι’ αυτόν τον χειμώνα εμπνεύστηκα από τη Margot Fonteyn, από την αυστηρότητα και την πειθαρχία της μέχρι το τέλος της καριέρας της», λέει μεταξύ άλλων. «Απεχθάνομαι την ιδέα να κάνω κάτι μόνο και μόνο για να είμαι πολιτικά ορθός. Με ενδιαφέρει η ουσία. Είναι σημαντικό για μένα να μπορώ να ντύσω μια μερίδα του πληθυσμού που δεν ήμουν μέχρι τώρα σε θέση να το κάνω».

Η Vogue Greece Νοεμβρίου συνομιλεί και με τον James Ferragamo, συνεχιστή του ιστορικού οίκου της Φλωρεντίας, ο οποίος αναλύει αποκλειστικά στην Έλις Κις το χθες και το αύριο του made in Italy brand. Στην απολαυστική τους συνομιλία, ο Brand και Product Communication Director του φλωρεντινού οίκου, παραδέχεται ότι «οι νέοι είναι μια σημαντική ομάδα της αγοράς ειδών πολυτελείας και το να προσπαθείς να καλύψεις τις ανάγκες και τα γούστα των Millennials και της Gen Z αποτελεί προτεραιότητα όλων των brands». Στην καρδιά όλων των δραστηριοτήτων παραμένει ένα ιστορικό know-how, που ανανεώνεται και μέσω της τεχνολογίας. «Παρά τη βιομηχανοποίηση, που παραμένει χρήσιμη για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της αγοράς, χάρη σε υποδηματοποιούς οι οποίοι εκπαιδεύονται στη σχολή Salvatore Ferragamo η εταιρεία μας έχει καταφέρει να κρατήσει όλες τις θεμελιώδεις τεχνικές αρχές του ιδρυτή της», τονίζει ο James. «Η κληρονομιά του παππού μου είναι ένα καταπληκτικό δώρο. Αν κοιτάξει κανείς τα σχέδιά του, συνειδητοποιεί ότι πολλά θα θεωρούνταν μοντέρνα σήμερα. Είναι γεμάτα μικρές λεπτομέρειες και την ίδια στιγμή τόσο διαχρονικά», συνεχίζει.

Μην χάσετε το συλλεκτικό τεύχος της Vogue Greece Νοεμβρίου την Κυριακή 31/10 με την Καθημερινή.