To brand Tommy Hilfiger γιόρτασε την επιστροφή του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης με το Tommy Factory Fall ’22 Runway Show, το οποίο απέτισε φόρο τιμής στο εμβληματικό Factory του Andy Warhol στη Νέα Υόρκη, όπου συνδύασε τη μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία. Το σόου ανέδειξε το νέο TH monogram, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον illustrator και graphic designer Fergus Purcell, προσφέροντας μια νέα εκδοχή του σύγχρονου prep. Οι ψηφιακές καινοτομίες μετέφεραν το κοινό σε μια βιωματική multiverse επίδειξη – ενώ το livestream για το κοινό που παρακολουθούσε παγκοσμίως συνδύασε το physical show με το εικονικό με Superplastic avatar stars.
Από το νέο TH Monogram μέχρι τη συνεργασία με τον Βρετανό σχεδιαστή Richard Quinn, σε αυτή τη Tommy Hilfiger συλλογή συγκρούεται το κλασικό με το νέο για να αναδειχθεί το επόμενο. Παραδοσιακοί κώδικες Americana διασκευάζονται με μια σύγχρονη αισθητική, εμπνευσμένη από το streetwear twist. Συγκρουόμενα pop χρώματα, επαναπροσδιορίζουν τις αναλογίες και αναδιαμορφώνουν τα heritage classics με απροσδόκητους τρόπους. Αυτό είναι το σύγχρονο prep για όλους – μια inclusive γιορτή της pop κουλτούρας και της δημιουργικότητας, σε όλους τους κόσμους, από το IRL έως το URL.

Ένα επιλεγμένο cast φωτογράφων, βιντεογράφων και next-generation καλλιτεχνών δημιούργησε live art στο show και έδωσε στο κοινό πλήρη πρόσβαση στην backstage προετοιμασία του show – συμπεριλαμβανομένων του hairstyling, του makeup, των πρώτων εμφανίσεων και της σκηνογραφίας. Στη δημιουργία ζωντανών σκηνικών συμμετείχαν ταλέντα της Νέας Υόρκης, συμπεριλαμβανομένου του Scotty Selvin και του set designer Gabe Rozzell.