«Πάλι είναι πολύ ήσυχα!» Ο Pharrell Williams χρειάζεται θόρυβο. Βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν από το ντεμπούτο της ανδρικής συλλογής του για τον οίκο Louis Vuitton, που θα παρουσιαστεί στις 20 Ιουνίου. Είμαστε κλεισμένοι στο studio ακριβώς έξω από την Pont Neuf, γυρίζοντας κάποιο βίντεο για τα social, αλλά κάθε φορά που η ομάδα ξεκινά τα γυρίσματα, όλοι οι άλλοι στο design σωπαίνουν. Ο Williams δεν ασχολείται με αυτό – είναι πολύ ψεύτικο, όχι αυθόρμητο και όχι πολύ Pharrell.
Μόλις ξεκινά ξανά η φασαρία – η κουβέντα ρέει μεταξύ της πενταμελούς ομάδας design του Williams σε ένα τραπέζι με laptops αλλά και της in-house ομάδας – είναι ο άνθρωπος πίσω από την πιο πολυαναμενόμενη ανδρική συλλογή για την άνοιξη/καλοκαίρι 2024. Λέει στην κάμερα της Vogue: «Αυτό δεν συμβαίνει. Αυτό είναι ένα όνειρο. Και, αν είχα δουλειά, τότε η μόνη μου δουλειά είναι να μην ξυπνήσω».
Ο Williams και η οικογένειά του ζουν στο Παρίσι, προκειμένου να επικεντρωθούν στην πραγματοποίηση αυτού του «ονείρου». Κατάλληλη για μια συλλογή και ένα show που ο Williams λέει ότι θα περιστρέφεται εν μέρει γύρω από τη λέξη Lovers –γιατί γι’ αυτό είναι η Βιρτζίνια, η γενέτειρά του, μια ιδέα που άρχισε να την αναπτύσσει φέτος την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου: την ίδια ημέρα που ο Louis Vuitton ανακοίνωσε επίσημα τον πρώτο multi-season successor-διάδοχο του αείμνηστου Virgil Abloh. Όπως αφηγείται στη συζήτηση με τη Vogue, ήταν ο Alexandre Arnault που έκανε το τηλεφώνημα για να μεταφέρει την απόφαση του CEO της LV Pietro Beccari να προσφέρει στoν Williams τη θέση.

Όταν κυκλοφόρησε η είδηση, υπήρξε κάποια ανησυχία μεταξύ εκείνων που επέμεναν ότι η η σκυτάλη έπρεπε να είχε πάει σε έναν «καθιερωμένο» σχεδιαστή, πολλοί από τους οποίους είχαν δώσει συνέντευξη για τον ρόλο. Αυτοί οι επικριτές παρέβλεψαν ότι ακόμη και χωρίς το προνόμιο μιας επίσημης εκπαίδευσης, ο Williams – ο οποίος, χάρη στον Marc Jacobs, συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τη Louis Vuitton σε μια σειρά γυαλιών ηλίου το 2004 – έχει σημαντική κληρονομιά στην επιχειρηματικότητα. Τα βασικά σημεία στο βιογραφικό του στη μόδα περιλαμβάνουν το co-founding του Billionaire Boys Club με τον Nigo το 2003, μια μακροχρόνια σχέση με την Adidas και μια σειρά επιτυχημένων συνεργασιών με luxury brands τόσο από τον LVMH (Tiffany, Moynat) όσο και εκτός (Chanel , Moncler).
Ο Williams έχει αφηγηθεί στο παρελθόν πόσα έμαθε από τον Karl Lagerfeld. Ήταν επίσης φίλος του Abloh. Όπως μαρτυρεί η λίστα των συνεργαζόμενων brands – από τον Francesco Ragazzi της Palm Angels μέχρι την ιδρύτρια του Colette, Sarah Andelman, στη δημοπρασία Joopiter «Just Phriends» που ξεκίνησε σήμερα – το δίκτυό του στην βιομηχανία είναι ευρύ. Και θεωρεί τον Nigo, ο οποίος έχει ασχοληθεί με την προετοιμασία αυτής της συλλογής, ως τον πλησιέστερο σύντροφο του στον χώρο της μόδας.
Για να το επιβεβαιώσουμε, σήμερα ο Williams φοράει ένα μπλουζάκι “I know Nigo” πάνω από Damier-check washed jeans, ελαφρώς φουσκωτό από τη νέα του συλλογή. Αυτό σημαίνει ότι αυτά τα τζιν είναι από τα πρώτα που έχει δει ο κόσμος από την εναρκτήρια ανδρική του συλλογή LV, μετά τη νέα καμπάνια της Rihanna που μόλις κυκλοφόρησε. Υπάρχουν μερικά ακόμη τέτοια μελλοντικά του σχέδια γύρω από το στούντιο, συμπεριλαμβανομένων των κομματιών που έγιναν σε μια νέα εκδοχή στο Damier check του οίκου. Με το όνομα «Damouflage» και άμεσα αναγνωρίσιμο από ένα ευρύτερο πλαίσιο πέρα από τους κώδικες του Vuitton, αυτό θα είναι ένα από τα πιο σημαντικά visuals του Williams για το fashion house.