scrunch-swimsuit-γιατί-τα-πιο-στιλάτα-κορίτσια-λατρ-148825
©Instagram @giorgiatordini

Μόδα: Το 1984 ο Peter Meadows λάνσαρε το βρετανικό label Hunza, ένα ready-to-wear brand που έγινε αμέσως το «αστέρι» του κόσμου της μόδας. Με την Julia Roberts να το επιλέγει στην ταινία Pretty Woman, έγινε παγκοσμίως γνωστό, ενώ υπέγραψε μερικά από τα ωραιότερα κομμάτια της εποχής. Το 2015, η Georgiana Huddart αποφάσισε να επαναλανσάρει το ξεχασμένο brand και σε συνεργασία με τον ιδρυτή του, Meadows, δημιούργησαν το Hunza G.

View this post on Instagram

GLORIA in Blush 🐚 @olivecooke • www.hunzag.com • #HunzaG

A post shared by Hunza G (@hunza.g) on

Σήμερα, το Hunza G είναι γνωστό για τα μοναδικής αισθητικής μαγιό του. Διαχρονικά και απολύτως σύγχρονα, τα μαγιό του λατρεύουν τα πιο στιλάτα κορίτσια, από την Emily Ratajkowski και τη Rosie Huntington-Whiteley, στη Kim K και τη Giorgia Tordini. Oι κομψές γραμμές και τα όμορφα χρώματα, ωστόσο, δεν είναι τα μόνα στοιχεία που τις εντυπωσιάζουν σε αυτά.

View this post on Instagram

Boating 🛥 @hunza.g #gifted

A post shared by Rosie HW (@rosiehw) on

Τα μαγιό του βρετανικού Hunza G είναι γνωστά για την ιδιαίτερη πλέξη τους, χαρακτηριστικό που τα κάνει να ξεχωρίζουν ανάμεσα σε όλα τα άλλα. Λεπτομερής δουλειά και πάθος για δημιουργία συνθέτουν τα “scrunch swimsuits” που δεν αποχωρίζονται τα “it girls”, αυξάνοντας τη ζήτηση του brand κατά 350% από τον περασμένο Ιούνιο.

Διαβάστε επίσης | Black Swimsuit: Γιατί το μαύρο μαγιό δεν πρέπει να λείπει από καμία γκαρνταρόμπα