Η Grace Wales Bonner, με καταγωγή από την Τζαμάικα και την Αγγλία, ονόμασε τη συλλογή αποφοίτησής της από το Central Saint Martins το 2014 “Afrique”, επιλέγοντας μόνο μαύρα μοντέλα για να αναδείξουν τα ανδρικά ρούχα που σχεδίασε. Η πρώτη συλλογή του brand της Wales Bonner ήταν για τον Χειμώνα/Φθινόπωρο 2015 και ονομάστηκε “Ebonics”, δείχνοντας ξεκάθαρα πως στόχος της είναι να εξερευνήσει μέσω της μόδας ζητήματα ταυτότητας, να βάλει στο προσκήνιο περιθωριοποιημένες φωνές και προσωπικότητες της ιστορίας της και να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο luxury brand με αναφορές στην πολιτιστική κληρονομιά της και τη μαύρη κουλτούρα. Νικήτρια του LVMH Prize το 2016 και του British Fashion Council Vogue Fashion Fund to 2019, η Grace έχει καταφέρει στα 28 της να προσφέρει πολιτιστικό έργο που θα ήταν δύσκολο ακόμα και για κάποια με τα διπλάσια χρόνια από αυτήν, όπως δήλωσε και ο Edward Enninful, editor-in-chief της Βρετανικής Vogue. H ίδια θεωρεί ιστορικής σημασίας τη στιγμή που η Meghan Markle, η πρώτη biracial γυναίκα εντός της Βρετανικής Βασιλικής οικογένειας, φόρεσε ένα φόρεμα Wales Bonner στην πρώτη εμφάνιση του ζεύγους με τον νεογέννητο γιο τους, ενώ η συνεργασία της με την τραγουδίστρια Solange στην performance που επιμελήθηκε η Grace για τον Αφρικανικό μυστικισμό στην εκκλησία του Αγίου Πέτρου στο Manhattan – εκκλησία όπου στο παρελθόν τελέστηκαν επιμνημόσυνες δεήσεις για τον Jean-Michel Basquiat και τον John Coltrane – είναι ακόμα μία ένδειξη του πολύπλευρου ταλέντου της και της αφοσίωσής της σε κάθε μορφή τέχνης που γίνεται όχημα για να εκφράσει τα ζητήματα που την απασχολούν.
Η σχεδιάστρια Ruchika Sachdeva ίδρυσε το 2011 το brand της Bodice, προκειμένου να παρέχει μία μίνιμαλ εναλλακτική στις γυναίκες της Ινδίας, εκείνες που αναζητούν μία θέση στο χώρο εργασίας και έναν μοντέρνο ενδυματολογικό κώδικα που θα τις εκφράζει. Η Ινδία, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, έχει το χαμηλότερο ποσοστό εργαζόμενων γυναικών παγκοσμίως, καθώς η έννοια της γυναικείας εργασίας συνοδεύεται ακόμα από κοινωνικό στίγμα. Μεταφράζοντας την παράδοση για τις σύγχρονες Ινδές, η Ruchika αξιοποιεί τις τεχνικές των χειροποίητων υφασμάτων για την κατασκευή των Sari για να σχεδιάσει μία άνετη γκαρνταρόμπα, βολική για τις γυναίκες που θέλουν να ηγηθούν της δικής τους επιχείρησης και να καταξιωθούν επαγγελματικά.
https://www.instagram.com/p/B0l3Fj_pmUy/?utm_source=ig_web_copy_link
Η Adwoa Aboah δεν έχει μόνο ένα από τα πιο καθοριστικά πρόσωπα των τελευταίων χρόνων που φιγουράρει στα εξώφυλλα των μεγαλύτερων περιοδικών, τις πασαρέλες και τις καμπάνιες γνωστών οίκων και brands. H Adwoa Aboah είναι και το πρόσωπο στον χώρο της μόδας που καθορίζει τη συζήτηση για τα γυναικεία ζητήματα. Η ψηφιακή πλατφόρμα που ίδρυσε η ίδια με τίτλο “Gurls Talk” παρέχει ένα εύρος από podcasts, σεμινάρια, διαλέξεις και online forums, όπου οι γυναίκες από όλο τον κόσμο μπορούν να συζητήσουν ελεύθερα για την ψυχική υγεία, τη σεξουαλικότητα, την εκπαίδευση και την ταυτότητά τους. Ένα safe space για όλες. Συνδυάζοντας τις έννοιες της καριέρας, του ακτιβισμού, της φιλανθρωπίας και της κοινότητας, η Adwoa ανακηρύχθηκε στα 26 της μία από τις “Forces for Change” στο ομώνυμο θεματικό τεύχος της Βρετανικής Vogue το 2019. “Όταν σκέφτομαι πώς θα ήθελα να είναι ο φυσικός χώρος, το κέντρο όπου θα στεγάζεται το Gurls Talk, το οραματίζομαι σαν μία αίθουσα σχολείου, γεμάτη με κορίτσια που θα έχουν στη διάθεσή τους μία ώρα κάθε βδομάδα για να μορφωθούν για όλα όσα δεν περιλαμβάνονται στη διδακτέα ύλη των σχολείων μας.”