Στο Συμπόσιο του Πλάτωνα μιλούσαν για τον έρωτα και το κάλλος, με τους ανθρώπους, ως εραστές του ωραίου, να θαυμάζουν τις ομορφιές του κόσμου και να αναζητούν όμορφους τρόπους ζωής. Ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, ενώνει για μία ακόμη φορά το παρόν και το παρελθόν, την αρχαία ελληνική πόλη Σελινούντα στη Σικελία με το Venice Beach στην Καλιφόρνια, για να απαθανατίσει ένα σύγχρονο συμπόσιο, με έναν θίασο από surfers, bodybuilders, punks και roller-bladers να γιορτάζουν τον πιο όμορφο τρόπο ζωής, την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ τους, στη νέα καμπάνια για την Pre-Fall 2019 συλλογή της Gucci.
Ταξιδεύοντας στις ακτές της Σικελίας και στην αρχαία ελληνική πόλη του 7ου αιώνα πΧ, ο Alessandro Michele με τη βοήθεια του φωτογράφου Glen Luchford, δημιουργεί ένα μυθικό νέο μέρος, ύμνο στην ελευθερία και την έκφραση. Φίλοι και εραστές συναντιούνται ανάμεσα στους 9 αρχαίους ναούς φορώντας τα εντυπωσιακά ρούχα της συλλογής εμπνευσμένα από τη δεκαετία του ’80, για να συζητήσουν φιλοσοφικά και πολιτικά ζητήματα, να διαβάσουν ποίηση, να παίξουν μουσική, να αθληθούν και να χορέψουν όλοι μαζί. Δίνοντας μία φρέσκια ερμηνεία σε ένα μέρος που δόξασε τον παγανισμό, η νέα συλλογή Gucci δείχνει πώς το παρελθόν μπορεί να δώσει ώθηση και έμπνευση για ένα φρέσκο παρόν.