Το «σύγχρονο συμπόσιο» της νέας καμπάνιας για την Pre-Fall 2019 συλλογή της Gucci

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Το «σύγχρονο συμπόσιο» της νέας καμπάνιας για την Pre-Fall 2019 συλλογή της Gucci

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Courtesy of Gucci
Courtesy of Gucci

Στο Συμπόσιο του Πλάτωνα μιλούσαν για τον έρωτα και το κάλλος, με τους ανθρώπους, ως εραστές του ωραίου, να θαυμάζουν τις ομορφιές του κόσμου και να αναζητούν όμορφους τρόπους ζωής. Ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, ενώνει για μία ακόμη φορά το παρόν και το παρελθόν, την αρχαία ελληνική πόλη Σελινούντα στη Σικελία με το Venice Beach στην Καλιφόρνια, για να απαθανατίσει ένα σύγχρονο συμπόσιο, με έναν θίασο από surfers, bodybuilders, punks και roller-bladers να γιορτάζουν τον πιο όμορφο τρόπο ζωής, την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ τους, στη νέα καμπάνια για την Pre-Fall 2019 συλλογή της Gucci.

 


©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

Ταξιδεύοντας στις ακτές της Σικελίας και στην αρχαία ελληνική πόλη του 7ου αιώνα πΧ, ο Alessandro Michele με τη βοήθεια του φωτογράφου Glen Luchford, δημιουργεί ένα μυθικό νέο μέρος, ύμνο στην ελευθερία και την έκφραση. Φίλοι και εραστές συναντιούνται ανάμεσα στους 9 αρχαίους ναούς φορώντας τα εντυπωσιακά ρούχα της συλλογής εμπνευσμένα από τη δεκαετία του ’80, για να συζητήσουν φιλοσοφικά και πολιτικά ζητήματα, να διαβάσουν ποίηση, να παίξουν μουσική, να αθληθούν και να χορέψουν όλοι μαζί. Δίνοντας μία φρέσκια ερμηνεία σε ένα μέρος που δόξασε τον παγανισμό, η νέα συλλογή Gucci δείχνει πώς το παρελθόν μπορεί να δώσει ώθηση και έμπνευση για ένα φρέσκο παρόν.

 


©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

Παρουσιάζοντας και φωτογραφίζοντας τις συλλογές σε τέτοιες ιστορικές τοποθεσίες, κάτι που συνηθίζει ο Alessandro Michele, η Gucci προβάλλει τη μοναδική πολιτιστική κληρονομιά, καθιστώντας την προσιτή και στις γενιές του σήμερα και του αύριο. Τον Μάρτιο η Gucci ανακοίνωσε πως η επόμενη παρουσίαση της Cruise συλλογής της θα πραγματοποιηθεί στα Μουσεία του Καπιτωλίου στη Ρώμη, ενώ η προηγούμενη Cruise συλλογή είχε παρουσιαστεί σε ένα αρχαίο ρωμαϊκό νεκροταφείο έξω από τη γαλλική πόλη Αρλ.

 


©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

Με μουσική υπόκρουση στο βίντεο της καμπάνιας για την Pre-Fall 2019 Gucci συλλογή το “White Rabbit” των Jefferson Airplane, o Alessandro Michele θέτει για μία ακόμη φορά τον τόνο, καλώντας τους νέους να εκφραστούν ελεύθερα μέσα από τα πληθωρικά ρούχα και αξεσουάρ της συλλογής, να εξερευνήσουν την περιέργειά τους, να πειραματιστούν με το στυλ τους και να αποδεχθούν τον εαυτό τους και τους άλλους για αυτό που είναι.

 


©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

©Courtesy of Gucci

Creative Director: Alessandro Michele, Art Director: Christopher Simmonds, Photographer/Director: Glen Luchford, Hair Stylist: Paul Hanlon, Make-Up Artist: Thomas De Kluyver

Παρακολουθήστε το βίντεο της καμπάνιας Gucci Pre-Fall 2019.

 

Scroll to Top