Το μπουκάλι έχει υπογραφή LVMH. Θα μπορούσε να είναι ένα άρωμα από τους ιστορικούς οίκους του γιγαντιαίου ομίλου της πολυτέλειας. Όμως, δεν περιέχει κάποιες γνώριμες γλυκές νότες λουλουδιών και βανίλιας, αλλά αντισηπτικό τζελ. Και δεν θα το βρείτε στο ράφι ενός κομψού παριζιάνικου πολυκαταστήματος, αλλά σε κάποιο από τα δημόσια νοσοκομεία της πόλης, όπου νοσηλεύονται σήμερα ασθενείς με κορονοϊό. Ένα από τα χιλιάδες που παράγονται εν μέσω πανδημίας σε γαλλικές μονάδες αρωματοποιίας και καλλυντικών, το μπουκάλι είναι η απόδειξη ότι σε αυτή την παγκόσμια κρίση η βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς εργάζεται για το κοινό καλό πίσω από τη λαμπερή της βιτρίνα.
Την ανακοίνωση της LVMH για την κατεπείγουσα παραγωγή υλικών κατά της εξάπλωσης του νέου ιού ακολούθησαν γρήγορα πολλές άλλες, από ανταγωνιστικούς ομίλους, όπως η Kering και η Richemont. Την ίδια στιγμή στην Ιταλία, εκεί όπου πρώτα χτύπησε στην ευρωπαϊκή ήπειρο ο COVID-19, κατά τη διάρκεια των επιδείξεων του Μιλάνου για το ερχόμενο φθινόπωρο και τον χειμώνα, τα νέα περί οικονομικής ενίσχυσης νοσοκομειακών μονάδων από τη βιομηχανία της μόδας δεν σταματούσαν. Οι δωρεές ήταν σημαντικές, άλλοτε ιδιωτικές, όπως στην περίπτωση του Valentino Garavani, της Donatella Versace και του Marco Bizzarri, κι άλλοτε εταιρικές, όπως των οίκων Armani, Gucci, Benetton και Moncler, μεταξύ τόσων άλλων.
Και υπήρχαν ακόμα περισσότερες, που δεν θα δουν ποτέ το φως της δημοσιότητας, γιατί δεν ήταν αυτός ο σκοπός τους. Στις Ηνωμένες Πολιτείες η αντίδραση ήταν εξίσου άμεση, με το ίδρυμα του Ralph Lauren να ανακοινώνει τη δική του συνεισφορά, ανάμεσα σε πολλούς άλλους. Πολύ γρήγορα, δεκάδες παραγωγικές μονάδες οίκων της πολυτέλειας έριχναν το εξαιρετικό τους know-how στην παραγωγή προστατευτικών μασκών και στολών για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό: ο Burberry, αφήνοντας πίσω τα signature trenches, η Chanel, παραμερίζοντας τα tweed ταγέρ, η Prada, ο Gucci, ο Balenciaga, ο Saint Laurent. Όλοι μαζί σε μια άλλου τύπου μάχη απέναντι στον κοινό εχθρό.
Στο Λονδίνο, το British Fashion Council λάνσαρε το BFC Foundation Fashion Fund, για να ενισχύσει και εκείνο με τη σειρά του επιχειρήσεις, σχεδιαστές, αλλά και φοιτητές που πλήττονται αυτόν τον καιρό στη Βρετανία. Από τη Νέα Υόρκη, η Anna Wintour, ως διευθύντρια της αμερικανικής Vogue, αλλά και Artistic Director της Condé Nast, και ο Tom Ford, ως CFDA chairman, συνέστησαν το A Common Thread, μια συντονισμένη προσπάθεια του CFDA/Vogue Fashion Fund για τη συγκέντρωση χρημάτων που θα ενισχύσουν την αμερικανική βιομηχανία. (To CFDA/Fashion Fund είχε συσταθεί μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου 2001).