Μια ξέφρενη βραδιά στα Κύθηρα με τον κολλητό της σε συνδυασμό με το σύντομο -αλλά επίπονο- φλερτ της με την κατάθλιψη, ήταν η «βενζίνη» της Ζακλίν Λέντζου για να δημιουργήσει «Το Τέλος του Πόνου (Μία Πρόταση). Το μίνι φιλμ της που έκανε διαδικτυακή πρεμιέρα τον περασμένο Αύγουστο στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο, κέρδισε πριν λίγες μέρες τη «Χρυσή Αθηνά» Καλύτερης Ταινίας στις 26ες Νύχτες Πρεμιέρας της Αθήνας «για τη δυνατή ιδέα, την πρωτοτυπία και την ολοκληρωμένη οπτικοακουστική της σύνθεση, για έναν λόγο φιλοσοφικό με αίσθηση του αυτοσαρκασμού και την ευρηματική σχέση αρθρωμένου και γραπτού λόγου. Για μια πορεία που, ξεκινώντας από το βίωμα της κατάθλιψης, ανοίγεται σε ένα παράθυρο ειρωνικής ουτοπίας», όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν τα μέλη της κριτικής επιτροπής.
Στα 31 της, η ταλαντούχα κινηματογραφίστρια έχει καταφέρει πολλά. Από την «Αλεπού» (2016) και το «Hiwa» (2017), που ξεχώρισαν στα φεστιβάλ του Λοκάρνο και του Βερολίνου, αντίστοιχα, μέχρι το 2018 που γύρισε θριαμβεύτρια από τις Κάννες, έχοντας ταράξει τα νερά της Κρουαζέτ με το «Έκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς» να κατακτά το πρώτο βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους στην 57η Εβδομάδα Κριτικής, το «Τέλος του Πόνου» έρχεται σαν εξελιγμένη μορφή της πειραματικής της διάθεσης, λίγο πριν το ντεμπούτο της στην οικογένεια των μεγάλου μήκους με το πολυαναμενόμενο «Σελήνη, 66 ερωτήσεις».
Στο «Τέλος» η στενή και αγαπημένη της συνεργάτιδα, Σοφία Κόκκαλη, ερμηνεύει τη Σοφία, μια ηρωίδα που τρέχει πανικόβλητη, όταν το Σύμπαν αποφασίζει να της μιλήσει για πρώτη φορά. Κάπου εκεί ξεκινά μια πλανητική συμφωνία για τον Άρη, όπου οι άνθρωποι ονειρεύονται χωρίς να κοιμούνται και τα ακόντια δεν τραυματίζουν…