Breaking: H Ιταλία λανσάρει την πρώτη ψηφιακή εβδομάδα μόδας του Μιλάνου

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Breaking: H Ιταλία λανσάρει την πρώτη ψηφιακή εβδομάδα μόδας του Μιλάνου

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Pixelformula | Fendi SS20
Pixelformula | Fendi SS20

Η νέα πραγματικότητα έχει οδηγήσει την βιομηχανία της μόδας στην αναζήτηση καινοτόμων τρόπων που θα κρατήσουν ζωντανή τη δημιουργικότητα και θα ενισχύσουν το έργο των σχεδιαστών.

Το Μιλάνο θα παρουσιάσει την πρώτη του ψηφιακή εβδομάδα μόδας, Milano Digital Fashion Week, προγραμματισμένη για τις 14-17 Ιουλίου. Οι σχεδιαστές θα δείξουν τις ανδρικές κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, καθώς και τις ανδρικές & γυναικείες pre-collections για την επόμενη Άνοιξη. Την οργάνωση της πρωτότυπης αυτής εβδομάδας μόδας ανέλαβε το Camera Nazionale della Moda Italiana.


©Pixelformula | Prada SS20

«Το αρχικό μας σχέδιο ήταν να παρουσιάσουμε την εβδομάδα μόδας στα μέσα Ιουνίου, αλλά μόλις επανεκκινήσαμε την παραγωγή, επομένως οι συλλογές θα είναι έτοιμες γύρω στη δεύτερη εβδομάδα του Ιουλίου », δήλωσε ο Carlo Capasa, πρόεδρος του Camera στο WWD. Όσον αφορά την πρωτοβουλία της βιομηχανίας της μόδας για τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων, ανέφερε: «Δεν μπορούμε να χάσουμε μέρη της αλυσίδας που δεν αντικαθίστανται».

«Τα brands θα έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν διαφορετικές εικόνες και υλικό, είτε πρόκειται για ταινία, σόου πίσω από κλειστές πόρτες, στιγμιότυπα από διαφημιστικές καμπάνιες ή συνεντεύξεις. Ο κάθε σχεδιαστής θα μπορεί να αποφασίζει ανάλογα με τη δομή και οργάνωση της εταιρίας του. Αυτό είναι μέρος των αλλαγών που επιβάλλονται στη βιομηχανία λόγω της διάδοσης του ιού. Εμείς, ως Camera, παρέχουμε πολλές δυνατότητες», πρόσθεσε ο Capasa.

H σύσταση του Milano Digital Fashion Week, καθώς και η δυνατότητα των brands να παρουσιάσουν τις συλλογές τους ψηφιακά, δεν αναιρεί τη δήλωση Μαρτίου του Capasa, σύμφωνα με την οποία οι κολεξιόν της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 έχουν προγραμματιστεί για την εβδομάδα μόδας του Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, ο Capasa τόνισε πως τα brands μπορούν να δείξουν τις κολεξιόν τους και τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο.


©Pixelformula | Fendi SS20

Η αβεβαιότητα που προκαλεί μία πανδημία απαιτεί προσαρμοστικότητα και ευελιξία. Η βιομηχανία της μόδας αναλαμβάνει διαρκώς νέες πρωτοβουλίες, θέτοντας το ψηφιακό περιβάλλον στο επίκεντρο, και αντεπεξέρχεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην ανάγκη για κανονικότητα. Επομένως, μπορεί αυτή τη σεζόν να στερηθούμε την αίσθηση της πασαρέλας και τη φαντασμαγορία των συνηθισμένων εβδομάδων μόδας, αλλά είναι σίγουρο πως η δημιουργικότητα των σχεδιαστών θα αναπληρώσει το κενό με το παραπάνω.

Διαβάστε περισσότερα νέα για τη μόδα στο vogue.gr

Scroll to Top