Στο νέο κατάστημα, τα ποτήρια γεμίζουν (και ξαναγεμίζουν) με παγωμένο ροζέ κρασί και ο φυσικά επικοινωνιακός Hans Hornemann μας καλεί σε ένα απολαυστικό perfume-tasting. Μας εξηγεί ότι η ανάπτυξη μιας σειράς αρωμάτων ήταν μια απόφαση-κλειδί για τα διαπιστευτήρια της Alûstre στον παγκόσμιο χάρτη της πολυτέλειας. Σε συνεργασία με τον διακεκριμένο Γάλλο αρωματοποιό Bertrand Duchaufour, δημιουργήθηκε μια πρώτη συλλογή από 8 αρώματα που καλύπτουν ένα βασικό φάσμα από αρωματικές νότες – από τις floral στις ξυλώδεις και από τις fresh στις ανατολίτικες. Τα αρώματα, που παράγονται στην ιστορική έδρα της γαλλικής αρωματοποιίας Grasse, είναι η μόνη κατηγορία του νέου brand στο οποίο δεν γίνεται χρήση διαμαντιών, όμως το σχήμα των μπουκαλιών εμπνέεται από τους συγκεκριμένους πολύτιμους λίθους. Στο μεταξύ, τα αρώματα αλληλεπιδρούν με την επιδερμίδα, και όπως ένα διαμάντι καθρεφτίζει μέσα από τις έδρες του, το κάθε άρωμα αναδεικνύει την προσωπικότητα του προσώπου που το φοράει. «Όλα τα αρώματα είναι χτισμένα σε αντιθέσεις. Βάζεις κάτι και μετά από τρεις ώρες αλλάζει», μας εξηγεί ο Hans Hornemann, καθώς η perfume-tasting εμπειρία συνεχίζεται με τη βοήθεια του υπέρ-καταρτισμένου προσωπικού της νέας μπουτίκ. «Είναι μια artisanal, niche παραγωγή που αποκαλύπτει πολλά συναισθήματα».
Η έμπνευση από τα διαμάντια συνεχίζεται και μέσα από την ιδιαίτερη ονοματοδοσία των προϊόντων της Alûstre, με το κάθε ένα να ονομάζεται κατά μήκος του χρωματικού φάσματος. Σύμφωνα με την εταιρεία, κάθε όνομα δημιουργείται μετρώντας το χρώμα σε νανόμετρα, υπολογισμός που εντοπίζεται μέσα από το ζωντανό φάσμα που παράγει ο πολύτιμος λίθος. Από το 000 μέχρι το 999, ο κάθε κωδικός μεταφέρει τη χρωματική ιστορία του κάθε προϊόντος – στην περίπτωση των αρωμάτων, ένας εξαψήφιος κωδικός μεταφράζει τα υλικά, την ουσία και τις νότες του.
Καθώς καλεσμένοι και επισκέπτες έχουν πλέον γεμίσει το νέο μυκονιάτικο κατάστημα, μαζί με κάθε αγορά βερνικιού προσφέρεται και μια υπηρεσία τοποθέτησης του. Η έννοια της εμπειρίας είναι σημαντική για το νέο brand. Σε αυτό σίγουρα προστίθεται και ο εσωτερικός χώρος του νέου concept store, όπου ο σκανδιναβικός αέρας ενώνεται με τον μυκονιάτικο άνεμο. «Τα χρωματα, τα υλικά, η αφή, αποπνέουν μια πολυτέλεια. Είναι ένα νέο είδος πολυτέλειας, όχι βαριά, πιο απλή, πιο μινιμαλιστική και όχι σαρωτική», παρατηρεί ο Hans Hornemann.
Πίσω στην έδρα του, στην Κοπεγχάγη, το ατελιέ Alûstre ανοίγει τις πόρτες του δύο φορές την εβδομάδα για να συναντηθεί με το κοινό του, για ένα ποτήρι κρασί και συζήτηση. Παράλληλα, ο Hans Hornemann και οι συνεργάτες του αναπτύσσουν ένα διεθνές omnichannel δίκτυο ψηφιακών και φυσικών πωλήσεων. Στο Παρίσι, μεταξύ άλλων, το Le Bon Marche θα υποδεχθεί τα προϊόντα Alûstre τον Νοέμβριο, ενώ αναμένεται η ανάπτυξη του brand σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, πάντα σε συνεργασία με τον γενικό διευθυντή της Alûstre Hellas, Βασίλη Πανταζάκο.
Τηρώντας μια ισορροπία ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα, την οικολογική και ηθική καρδιά, την αισθητική και τη μεθοδολογία, το Alûstre χτίζει σήμερα το δικό του heritage, τη δική του κληρονομιά. Τον Νοέμβριο αναμένονται 7 νέες κατηγορίες προϊόντων, για το πρόσωπο, το σώμα, τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, με σταθερό παρτενέρ τα διαμάντια.
«Πόσες φορές στην καριέρα σου έχεις την ευκαιρία να χτίσεις κάτι από την αρχή; Στην περίπτωση μου, είναι η πρώτη φορά. Και πως ισορροπείς ανάμεσα στη νέα και την παλιά έννοια της πολυτέλειας; Πως χτίζεις ένα brand σε ένα σχετικό μικρό χρονικό διάστημα, δημιουργώντας αξιοπιστία σε σχέση με την καινοτομία; Το βρίσκω τόσο πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό», μας λέει ο Hans Hornemann καθώς αφήνουμε πίσω μας τη νέα μπουτίκ και κατευθυνόμαστε προς ένα εορταστικό δείπνο, όπου κάθε πιάτο συνοδεύεται από ένα κοκτέιλ του οποίου οι αποχρώσεις καθρεφτίζουν τη limited συλλογή βερνικιών Shades of Mykonos.
Την απάντηση τη δίνει ο ίδιος και η ομάδα του. Ξεκινώντας από τη Μύκονο, για να κατακτήσουν τον κόσμο.