alustre-από-τη-μύκονο-στον-κόσμο-283385

Το ζωηρό ματζέντα θυμίζει πλούσια μπουκαμβίλια, ενώ το φωτεινό μπλε παραπέμπει σε μια φιλόξενη νησιώτικη πόρτα. Είναι Μυκονιάτικες αποχρώσεις αυτές, το λέει άλλωστε, και το όνομα τους. Τα Shades of Mykonos, μια limited edition συλλογή βερνίκια νυχιών που συμπληρώνεται από γλυκό ροδακινί (σε μορφή top coat), καλοκαιρινό μπρονζέ και δυναμικό κοραλί, μας καλωσορίζουν σε ένα νέο κατάστημα στη Χώρα του κυκλαδίτικου – και διεθνούς – νησιού. Είναι το πρώτο flagship Alûstre concept κατάστημα παγκοσμίως και κάθε μια από τις αποχρώσεις με τις οποίες κάνει σήμερα πρεμιέρα περιέχει ένα ιδιαίτερα αγαπημένο “συστατικό” – το διαμάντι.

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-1

«Οι άνθρωποι που επισκέπτονται τη Μύκονο έρχονται από όλο τον κόσμο. Δεν υπάρχει καλύτερο σημείο για να λανσάρεις ένα προϊόν», εξηγεί λίγο αργότερα στη δημοσιογραφική παρέα που έχει ταξιδέψει από την Αθήνα, ο Hans Hornemann, διευθύνων σύμβουλος του νεοσύστατου brand. H Alûstre έχει έδρα την Κοπεγχάγη, όμως η ιδιοσυγκρασία, η φιλοσοφία και η φιλοδοξία της είναι παγκόσμια.

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-2

Στην οδό Ματθαίου Ανδρόνικου της Χώρας της Μυκόνου έχει έρθει η ώρα για απεριτίφ. Έχει έρθει επίσης η ώρα για τα εγκαίνια του πρώτου αυτού flagship που μας αποκαλύπτει μια νέα ματιά στον πάντα δημοφιλή χώρο της περιποίησης και του καλλωπισμού χεριών. Σε μια διεθνή βιομηχανία της πολυτέλειας όπου (σχεδόν) όλα έχουν γίνει, είναι ωραίο (και σπάνιο, πλέον) να γεννιέται κάτι από την αρχή. Στην περίπτωση της Alûstre αυτο ξεκινάει από την καινοτομία που πηγάζει μέσα από την τεχνολογία.

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-3

«Υπάρχει αυτή η στιγμή του ‘εύρηκα’», συνεχίζει ο Hans Hornemann. «Ο κύριος μέτοχος της εταιρείας είχε αποκτήσει μια πατέντα για τη μίξη λάκας και διαμαντιών. Κάποια στιγμή συναντηθήκαμε και μου έδειξε κάτι που έμοιαζε με υγρό γυαλόχαρτο. Με ρώτησε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με αυτό. Οι ειδικοί δούλεψαν στα εργαστήρια και κάποια στιγμή, ήρθε το αποτέλεσμα».

Το νέο brand δίνει αξία και ουσία στις έννοιες της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης. Όλα τα προϊόντα Alûstre είναι gender-fluid, ενώ αν σε κάποιο “πρόσωπο” του brand υπάρχει κάποια ρυτίδα, αυτή δεν θα εξαφανιστεί δια ψηφιακής μαγείας. Το φρέσκο στοιχείο εδώ είναι η χρήση διαμαντιών, σε μορφή πούδρας.

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-4

Η καινοτομία της Alûstre DiamondInfused δίνει την ευκαιρία στις ιδιότητες των επεξεργασμένων πολύτιμων λίθων να ενισχύσουν τα προϊόντα, τόσο στην όψη, όσο και στην απόδοση. Στα βερνίκια, όπως και στην κρέμα χεριών, παραδείγματος χάρη, η συμβολή των διαμαντιών είναι καθοριστική για την εξαιρετική τελική υφή. Το αποτέλεσμα είναι το σύνθημα της εταιρείας Illuminate your Beauty, μια ανοικτή πρόσκληση στον καθένα από εμάς, για να φωτίσουμε τη δική μας, ατομική ομορφιά.

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-5

Το ταξίδι της Alûstre βασίστηκε και σε άλλο ένα σημαντικό στοιχείο, τις ανάγκες και επιθυμίες της αγοράς. Μέσα από μια διεθνή έρευνα, η ομάδα του Hans Hornemann αναζήτησε τις προτεραιότητες καταναλωτών από τις ΗΠΑ μέχρι την Κορέα στην επιλογή βερνικιού χεριών. Το χρώμα, η διάρκεια, τα θέματα βιωσιμότητας, η ευκολία στη χρήση και το γρήγορο στέγνωμα βρέθηκαν στην πρώτη πεντάδα. Ακολούθησαν το όνομα του brand και η τιμή του προϊόντος.

«Με βάση τις γνώσεις που αποκτήσαμε γύρω από το τι ζητάει η αγορά, είμαστε εδώ για να παραδώσουμε το καλύτερο προϊόν στον κόσμο», λέει ο Hans Hornemann. «Χρησιμοποιούμε διαμάντια σε όλες τις πτυχές τους, ως μέρος της χρήσης φυσικών υλικών τα οποία ενισχύουν την επίδοση των προϊόντων».

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-6

Τα διαμάντια της Alûstre είναι φυσικά και προέρχονται από ηθικές πηγές. Ο προμηθευτής τους διατηρεί χρόνια αριστεία στην τήρηση διαδικασιών σύμφωνες με το σύστημα πιστοποίησης Kimberley Process, τη Global Compact Act και τα ηθικά πρότυπα συναλλαγών. Στην πράξη, θα μπορούσε κανείς να πει ότι η Alûstre χρησιμοποιεί “ρετάλια” πολύτιμων λίθων, όπου τα σωματίδια των διαμαντιών επεξεργάζονται για να πάρουν μορφή πούδρας. Συχρόνως, η εταιρεία παρουσιάζει vegan και plant-based φόρμουλες οι οποίες βασίζονται στις ενεργές ιδιότητες απόδοσης με βάση το διαμάντι. Στις οικολογικές πρακτικές του brand προστίθεται και το sustainable packaging.

Για την ώρα, η γκάμα των προϊόντων Alûstre που παράγονται σε Γαλλία, Σουηδία και Ιταλία περιλαμβάνει 41 αποχρώσεις σε βερνίκια νυχιών (κάθε βερνίκι περιέχει 0,25 καράτια διαμαντιού πούδρας), base coat (2 επιλογές), top coat (11 επιλογές), κρέμες χεριών. προϊόντα περιποίησης χεριών και μια συλλογή ιδιαίτερων αρωμάτων. Η έρευνα καθρεφτίζεται σε κάθε κωδικό. Το πινέλο του βερνικιού, παραδείγματος χάρη, είναι ένας συνδυασμός φλατ και στρογγυλής “αρχιτεκτονικής”. Οι αποδόσεις των βερνικιών έχουν ήδη αέρα πρωταθλητή: στέγνωμα σε 2 λεπτά και 54 δευτερόλεπτα, διάρκεια 7 με 10 ημέρες και συμπεριφορά τζελ, αν χρειαστεί διορθωτικό πέρασμα σε κάποιο σημείο.

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-7

Αρώματα και αισθήματα

Στο νέο κατάστημα, τα ποτήρια γεμίζουν (και ξαναγεμίζουν) με παγωμένο ροζέ κρασί και ο φυσικά επικοινωνιακός Hans Hornemann μας καλεί σε ένα απολαυστικό perfume-tasting. Μας εξηγεί ότι η ανάπτυξη μιας σειράς αρωμάτων ήταν μια απόφαση-κλειδί για τα διαπιστευτήρια της Alûstre στον παγκόσμιο χάρτη της πολυτέλειας. Σε συνεργασία με τον διακεκριμένο Γάλλο αρωματοποιό Bertrand Duchaufour, δημιουργήθηκε μια πρώτη συλλογή από 8 αρώματα που καλύπτουν ένα βασικό φάσμα από αρωματικές νότες – από τις floral στις ξυλώδεις και από τις fresh στις ανατολίτικες. Τα αρώματα, που παράγονται στην ιστορική έδρα της γαλλικής αρωματοποιίας Grasse, είναι η μόνη κατηγορία του νέου brand στο οποίο δεν γίνεται χρήση διαμαντιών, όμως το σχήμα των μπουκαλιών εμπνέεται από τους συγκεκριμένους πολύτιμους λίθους. Στο μεταξύ, τα αρώματα αλληλεπιδρούν με την επιδερμίδα, και όπως ένα διαμάντι καθρεφτίζει μέσα από τις έδρες του, το κάθε άρωμα αναδεικνύει την προσωπικότητα του προσώπου που το φοράει. «Όλα τα αρώματα είναι χτισμένα σε αντιθέσεις. Βάζεις κάτι και μετά από τρεις ώρες αλλάζει», μας εξηγεί ο Hans Hornemann, καθώς η perfume-tasting εμπειρία συνεχίζεται με τη βοήθεια του υπέρ-καταρτισμένου προσωπικού της νέας μπουτίκ. «Είναι μια artisanal, niche παραγωγή που αποκαλύπτει πολλά συναισθήματα».

Η έμπνευση από τα διαμάντια συνεχίζεται και μέσα από την ιδιαίτερη ονοματοδοσία των προϊόντων της Alûstre, με το κάθε ένα να ονομάζεται κατά μήκος του χρωματικού φάσματος. Σύμφωνα με την εταιρεία, κάθε όνομα δημιουργείται μετρώντας το χρώμα σε νανόμετρα, υπολογισμός που εντοπίζεται μέσα από το ζωντανό φάσμα που παράγει ο πολύτιμος λίθος. Από το 000 μέχρι το 999, ο κάθε κωδικός μεταφέρει τη χρωματική ιστορία του κάθε προϊόντος – στην περίπτωση των αρωμάτων, ένας εξαψήφιος κωδικός μεταφράζει τα υλικά, την ουσία και τις νότες του.

Alûstre: Από τη Μύκονο, στον κόσμο-8

Καθώς καλεσμένοι και επισκέπτες έχουν πλέον γεμίσει το νέο μυκονιάτικο κατάστημα, μαζί με κάθε αγορά βερνικιού προσφέρεται και μια υπηρεσία τοποθέτησης του. Η έννοια της εμπειρίας είναι σημαντική για το νέο brand. Σε αυτό σίγουρα προστίθεται και ο εσωτερικός χώρος του νέου concept store, όπου ο σκανδιναβικός αέρας ενώνεται με τον μυκονιάτικο άνεμο. «Τα χρωματα, τα υλικά, η αφή, αποπνέουν μια πολυτέλεια. Είναι ένα νέο είδος πολυτέλειας, όχι βαριά, πιο απλή, πιο μινιμαλιστική και όχι σαρωτική», παρατηρεί ο Hans Hornemann.

Πίσω στην έδρα του, στην Κοπεγχάγη, το ατελιέ Alûstre ανοίγει τις πόρτες του δύο φορές την εβδομάδα για να συναντηθεί με το κοινό του, για ένα ποτήρι κρασί και συζήτηση. Παράλληλα, ο Hans Hornemann και οι συνεργάτες του αναπτύσσουν ένα διεθνές omnichannel δίκτυο ψηφιακών και φυσικών πωλήσεων. Στο Παρίσι, μεταξύ άλλων, το Le Bon Marche θα υποδεχθεί τα προϊόντα Alûstre τον Νοέμβριο, ενώ αναμένεται η ανάπτυξη του brand σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, πάντα σε συνεργασία με τον γενικό διευθυντή της Alûstre Hellas, Βασίλη Πανταζάκο.

Τηρώντας μια ισορροπία ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα, την οικολογική και ηθική καρδιά, την αισθητική και τη μεθοδολογία, το Alûstre χτίζει σήμερα το δικό του heritage, τη δική του κληρονομιά. Τον Νοέμβριο αναμένονται 7 νέες κατηγορίες προϊόντων, για το πρόσωπο, το σώμα, τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, με σταθερό παρτενέρ τα διαμάντια.

«Πόσες φορές στην καριέρα σου έχεις την ευκαιρία να χτίσεις κάτι από την αρχή; Στην περίπτωση μου, είναι η πρώτη φορά. Και πως ισορροπείς ανάμεσα στη νέα και την παλιά έννοια της πολυτέλειας; Πως χτίζεις ένα brand σε ένα σχετικό μικρό χρονικό διάστημα, δημιουργώντας αξιοπιστία σε σχέση με την καινοτομία; Το βρίσκω τόσο πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό», μας λέει ο Hans Hornemann καθώς αφήνουμε πίσω μας τη νέα μπουτίκ και κατευθυνόμαστε προς ένα εορταστικό δείπνο, όπου κάθε πιάτο συνοδεύεται από ένα κοκτέιλ του οποίου οι αποχρώσεις καθρεφτίζουν τη limited συλλογή βερνικιών Shades of Mykonos.

Την απάντηση τη δίνει ο ίδιος και η ομάδα του. Ξεκινώντας από τη Μύκονο, για να κατακτήσουν τον κόσμο.