Instagram @lilyaldridge
Instagram @lilyaldridge
Instagram @lilyaldridge

Αυτό είναι το gel φρυδιών που πωλείται κάθε 23 δευτερόλεπτα παγκοσμίως

Το Boy Brow της Glossier είναι το πιο περιζήτητο προϊόν για τέλεια φρύδια.

Η νεοϋορκέζικη εταιρία Glossier λάνσαρε το προϊόν Boy Brow το 2018, με τους beauty addicts να ορκίζονται στην αποτελεσματικότητά του και την Beyoncé να το επιλέγει στα Grammys για να δώσει στα φρύδια της το επιθυμητό σχήμα. Ξεχωρίζοντας από τη πρώτη στιγμή, αυτό το τζελ φρυδιών με την κρεμώδη υφή, βουρτσίζει και πυκνώνει τις τρίχες στα φρύδια με ένα μόνο πέρασμα.


©Glossier

Διαθέσιμο σε 4 αποχρώσεις (διαφανές, ξανθό, μαύρο και καστανό), το Boy Brow (αγαπημένο των Ashley Graham και Rosie Huntington-Whiteley) ενυδατώνει τα φρύδια, ενώ την ίδια στιγμή τους δίνει σχήμα, σαν να φύγατε μόλις από την αισθητικό σας. Σε συνδυασμό μάλιστα με την προσιτή τιμή του, δεν απορούμε πώς γίνεται να πωλείται κάθε 23 δευτερόλεπτα σε όλο τον κόσμο.


©Glossier

Ιnfo: H μάσκαρα φρυδιών δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Μπορείτε να την βρείτε στα καταστήματα Glossier ή online εδώ.

Διαβάστε επίσης | Νο Testers? Δοκιμάστε το μακιγιάζ σας ψηφιακά με αυτές τις εφαρμογές

Scroll to Top