Ever After: Looks εμπνευσμένα από χαρακτήρες παραμυθιών που μας έκαναν να ονειρευτούμε – και όχι μόνο όταν ήμασταν παιδιά.
Όταν μιλάμε για κινηματογραφικούς «πρωταγωνιστές», δεν πρέπει να ξεχνάμε το μακιγιάζ. Όσο κι αν τα σκηνικά και τα κοστούμια τοποθετούν τον ήρωα σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον, η μεταμόρφωση του προσώπου του παίζει κομβικό ρόλο στην εξέλιξη του ρόλου και στην αποδοχή του από το κοινό. Όχι απαραίτητα για να ταυτιστούμε μαζί του, αλλά για να τραβήξει το ενδιαφέρον μας και να μας βοηθήσει να τον ακολουθήσουμε στις περιπέτειές του. Ή, ακόμα, να μας εμπνεύσει για τις δικές μας μεταμορφώσεις, ανάλογα με το πόσο ταιριάζει στη δική μας προσωπικότητα.
Αυτή την περίοδο, για παράδειγμα, με το πρόσωπο κρυμμένο πίσω από τη μάσκα και με την προϋπόθεση ότι μπορούμε να υιοθετήσουμε κάτι τόσο τολμηρό– είναι πολύ ενδιαφέρον να εστιάσουμε στο μακιγιάζ των ματιών extravagant ηρωίδων, όπως η Κόκκινη Βασίλισσα από την Αλίκη στη Χώρα των θαυμάτων, με τα έντονα βαμμένα μάτια και τα κατακόκκινα χείλη – μία ακόμα υπενθύμιση της κυρίαρχης παρουσίας της στην εξέλιξη της ιστορίας. Ή ακόμα στην «παγωμένη» έκφραση της κακιάς βασίλισσας Τζάντις από το Χρονικό της Νάρνια, ένα απλό μακιγιάζ χωρίς πολλά προϊόντα, βασισμένο κυρίως στην αλαβάστρινη επιδερμίδα.
Μια ρομαντική φύση, πάλι, θα εμπνευστεί από την τελειότητα των χαρακτηριστικών της πρωταγωνίστριας μιας κλασικής ασπρόμαυρης ταινίας από το 1946, με την υπογραφή του ποιητή του σινεμά Ζαν Κοκτώ: στην Πεντάμορφη και το τέρας, η ηρωίδα Belle προσωποποιεί την τέλεια ομορφιά, αυτήν που δεν περιορίζεται στην εξωτερική εμφάνιση αλλά πηγάζει από την ψυχή. Η επιδερμίδα της είναι διάφανη και λαμπερή, τα μάτια και τα χείλη υπογραμμισμένα τόσο ώστε να απελευθερωθεί η εσωτερική της φλόγα, τα χείλη απαλά τονισμένα. Τις τελευταίες σεζόν, οι πασαρέλες μας έχουν μυήσει σε τέτοιες, κινηματογραφικές εμφανίσεις, με τα μοντέλα να θυμίζουν παραδείσια πτηνά, το κλασικό smokey μακιγιάζ να μη βασίζεται πια αποκλειστικά στο μαύρο και το γκρι αλλά να αποκτά έντονο χρώμα, την επιδερμίδα να λάμπει χάρη σε μικροανακλαστήρες που διαχέουν το φως, κάνοντας τα πρόσωπα να μοιάζουν καλυμμένα με νεραϊδόσκονη από τη Χώρα του ποτέ.