Ο Timothée Chalamet ξεκίνησε να γράφει το δικό του κεφάλαιο ως πρόσωπο του iconic αρώματος Bleu De Chanel του γαλλικού οίκου, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή, πιο ελεύθερη, τολμηρή και σύχγρονη. Ως πρόσωπο άλλωστε που εκφράζει μια νέα γενιά ηθοποιών, ο Timothée Chalamet αντικατοπτρίζει τις αξίες του φρέσκου και φωτεινού Bleu De Chanel και μας οδηγεί σε ένα ταξίδι αυτο-ανακάλυψης. Αυτό χάρη στον κορυφαίο σκηνοθέτη Martin Scorsese που μέσα από το film που δημιούργησε για τον οίκο Chanel, αποτύπωσε μοναδικά τα πολλά πρόσωπα ενός άντρα που χαράσσει το δικό του μονοπάτι, γράφοντας έναν ρόλο αποκλειστικά για τον ηθοποιό.
Ο Timothée Chalamet μέσα από την καμπάνια για το Bleu De Chanel ξεκινά μια αναζήτηση για να βρει τον εαυτό του ακολουθώντας το δικό του ένστικτο. “Ο κόσμος έχει αλλάξει. Υπάρχει μια διαφορετική εκδοχή της διασημότητας κατά κάποιο τρόπο. Η οποία είναι πιο extreme σε σχέση με δέκα ή δεκαπέντε χρόνια πριν”, εξηγεί ο Martin Scorsese. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία μεταξύ της λάμψης και της πραγματικής ζωής. Από τη μια η υπερέκθεση οδηγεί τον Τimothée Chalamet να ακολουθεί ένα σενάριο στην καθημερινότητά του και από την άλλη δεν σταματά να αναζητά την αυθεντικότητα. Αυτό εκφράστηκε μέσα από τα γεμάτα αντιθέσεις black and white πλάνα που αποτυπώνουν αυτή τη διττή φύση, ενώ οι πινελιές από μπλε συμβολίζουν την ελπίδα και την αισιοδοξία.