unsplash
unsplash
unsplash

Fall Detox: 3 ροφήματα με κουρκουμά για υγιεινό πρωινό

Αποβάλετε τις τοξίνες από τον οργανισμό σας, εντάσσοντας στη διατροφή σας τον κουρκουμά. Παρακάτω βρείτε 3 λαχταριστές συνταγές.

Πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, ο κουρκουμάς και το πολύ ισχυρό δραστικό συστατικό του, η κουρκουμίνη, είναι το  υλικό-κλειδί για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, που απαιτεί δυνατό τον οργανισμό μας και έτοιμο να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις. Ο κουρκουμάς καταναλώνεται σε μορφή σκόνης ή φρέσκος και είναι γνωστός για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του. Επίσης, βελτιώνει την ποιότητα της εντερικής χλωρίδας και θεραπεύει τις πεπτικές διαταραχές.

Για να εντάξετε τον κουρκουμά στη διατροφή σας με τον πιο νόστιμο τρόπο, σημειώστε τις συνταγές που ακολουθούν:

Για ενυδάτωση

Συστατικά:

– 1 κούπα ζεστό νερό

– 1/4 κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά

– 1/2 χυμό λεμόνι

– 1/8 κουταλάκι του γλυκού μέλι

Προετοιμασία:

Προσθέστε τον κουρκουμά, τον χυμό λεμονιού και το μέλι στο ζεστό νερό. Ανακατέψτε πολύ καλά.


©unsplash

Για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Συστατικά:

– 1 κουταλάκι του γλυκού πάστα κουρκουμά

– 1 κούπα γάλα αμυγδάλου ή σόγιας

– 1/2 κουταλιά του γλυκού μαύρη ζάχαρη

– 1 κουταλιά του γλυκού λάδι καρύδας

Προετοιμασία:

Σε ένα μικρό κατσαρολάκι διαλύστε τη σκόνη κουρκουμά σε μία κούπα νερό. Κρατήστε το στη φωτιά για περίπου 8 λεπτά, ανακατεύοντας συχνά, μέχρι το μείγμα να πάρει μορφή. Μεταφέρετέ το σε γυάλινο μπολ και αφήστε το λίγο αν κρυώσει. Επιστρέψτε στο κατσαρολάκι και διαλύστε το μείγμα στο γάλα, προσθέτοντας στη συνέχεια τη ζάχαρη και το λάδι καρύδας. Μαγειρέψτε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να λιώσει τελείως το λάδι. Καταναλώστε το αμέσως.


©unsplash

Για απώλεια βάρους

Συστατικά:

– 1/4 ανανά

– 2 καρότα

– 1,5 cm ρίζα κουρκουμά

Προετοιμασία:

Ξεφλουδίστε τα καρότα και τον κουρκουμά. Καθαρίστε τον ανανά. Προσθέστε όλα τα υλικά στον αποχυμωτή. Καλή απόλαυση!

Διαβάστε επίσης | Guacamole: Η πιο νόστιμη συνταγή για να το φτιάξετε στο σπίτι

Scroll to Top